Der er i øjeblikket 162.522 indlæg på Sporskiftet, skrevet af 4.703 registrerede brugere.
- Log ind for at oprette nyt indhold i forummet.
Selvbyg/ombyg
Om at bygge modeller helt fra bunden - eller lave større ombygninger på industrimodeller.
| Emne | Svar | Oprettet | Seneste svar | |
|---|---|---|---|---|
|
|
Hvordan ombygger man gammel Heljan MX / MY til lysdioder ? | 5 | Fri 10/10/2014 - 10:13 af Togsøn |
Søn 12/10/2014 - 10:00 af Ole Vedel |
|
|
Hvordan opnås den rette stivhed af banens byggeplade? | 5 | Søn 8/11/2020 - 13:23 af pweichel |
Wed 18/11/2020 - 22:47 af pweichel |
|
|
Hylende Anna | 8 | Wed 7/10/2015 - 11:08 af Elmer |
Thu 5/11/2015 - 21:45 af Elmer |
|
|
IC-3 dummy | 8 | Thu 18/6/2009 - 16:02 af Litra ME |
Fri 24/7/2009 - 22:52 af pejft |
|
|
Idéer og tips til selvbyg af skibe og bygninger. | 1 | Søn 21/11/2010 - 22:52 af F.Ormstrup |
Mon 22/11/2010 - 0:07 af henho |
|
|
Ideer til bedre strømoptag til Heljans MO?? | 3 | Søn 15/1/2012 - 0:50 af FutNielsen |
Tue 24/1/2012 - 10:42 af legtorama |
|
|
Ilægning af ny motor Egger-bahn | 5 | Tue 13/4/2010 - 9:17 af Defess |
Wed 14/4/2010 - 17:36 af moppe |
|
|
Indbygning af DC-Car | 7 | Thu 27/11/2014 - 22:38 af Horsecreek |
Lør 29/11/2014 - 13:28 af Ole Vedel |
|
|
Indbygning af lysledere | 1 | Wed 16/1/2013 - 22:16 af modelbyggeren |
Wed 16/1/2013 - 23:44 af bygger01 |
|
|
Indbygning af lysskift i ic3 | 12 | Tue 30/10/2012 - 21:03 af litra S740 |
Mon 12/8/2013 - 22:32 af TogTeknik |
|
|
Indkøb af dele | 0 | Wed 6/6/2012 - 0:51 af lokalbanen |
n/a |
|
|
Inspiration til Falck køretøjer fra 1979 | 13 | Fri 11/3/2016 - 8:56 af peterw |
Fri 1/4/2016 - 10:30 af Skovsøekspressen |
|
|
Inspiration til modelbygning af køretøjer | 1 | Fri 29/5/2026 - 10:59 af MM.Andersen |
Wed 3/6/2026 - 14:21 af MM.Andersen |
|
|
Inspiration til ombygning af Marklin 3080 | 2 | Mon 15/2/2021 - 18:39 af Skovsgaard |
Mon 15/2/2021 - 22:20 af Skovsgaard |
|
|
Interiør B-vogn H0 | 4 | Søn 26/9/2010 - 19:55 af invader26 |
Søn 26/9/2010 - 21:17 af invader26 |
|
|
Isætning af vinduer. | 9 | Fri 10/9/2010 - 9:55 af gnilre2 |
Mon 13/9/2010 - 0:42 af Ole Vedel |
|
|
Jeco SJ litt E-10 | 3 | Tue 6/6/2017 - 19:21 af Bo |
Tue 6/6/2017 - 20:10 af mikath |
|
|
Jeco Y6 -> VLTJ YBM D16 | 2 | Lør 18/1/2020 - 21:59 af madskp |
Wed 22/1/2020 - 20:57 af madskp |
|
|
Jeg bøjer mig i støvet... | 3 | Lør 28/3/2026 - 11:12 af Skott |
Søn 29/3/2026 - 0:34 af Skott |
|
|
Jeg er helt Grøn | 49 | Mon 19/9/2011 - 8:36 af Ikraos |
Lør 19/11/2011 - 15:40 af Togmanden |
|
|
Jeg har en drøm: - Om en Bu | 11 | Wed 29/12/2010 - 23:16 af Kim Larsen |
Mon 3/1/2011 - 0:42 af Svend |
|
|
jernbane bro | 37 | Lør 18/5/2013 - 23:17 af HNE3003 |
Lør 21/12/2013 - 12:31 af Marklin4me |
|
|
Jernbanefærgen M/F Lolland i model | 9 | Tue 25/12/2012 - 13:42 af Niels |
Lør 2/8/2014 - 16:41 af Bjarne Abel |
|
|
Jordsat godsvogn på en hestemark, og hvad dertil følger | 10 | Fri 21/11/2014 - 20:14 af Jakob |
Lør 29/11/2014 - 20:54 af Ulrik D |
|
|
Jul eller Nytårsindkøb | 0 | Lør 19/12/2020 - 12:31 af MM.Andersen |
n/a |
- Log ind for at oprette nyt indhold i forummet.
