Fra tid til anden dukker begrebet Arduino op her på Sporskiftet. Ofte som en sidebemærkning, og ofte med en stribe indforståede kommentarer fra nogle få indviede. På det sidste er den blev behandlet lidt mere indgående i denne tråd - men vi mangler en egentlig introduktion til emnet. Jeg har også talt med mange, der tror, at det kan være godt med en Arduino - men er det ikke meget bedre med f.eks. en Raspberry Pi?

Søndag d. 7/4/2013 - 2:12 
