Jeg har efterhånden utrolig mange løse ender på min bane. Ting jeg er gået igang med, som endnu ikke er færdigjort. Med det slået fast, fandt jeg det ikke videre dumt at begynde på endnu en ny ting. Jeg har længe gået og kigget på en mærkeligt udeffineret stykke bag perronerne, ved siden af mine 3 boligblokke. Et område som jeg ikke har vidst hvordan jeg skulle "lukke" Jeg havde et stykke vej der enten skulle slutte der, eller fortsætte, uden at jeg havde en plan for hvorhen.

Mandag d. 18/3/2013 - 22:02