Hej alle sammen.
Da jeg var inde på hovedbanegården i dag for at se Orientexpressen, og jeg kom hjem fik jeg pludselig lyst til at anskaffe vognene og lokomotivet, men de vogne jeg fandt var både solgt dyre og ikke særlig flotte, så over en længere periode ville jeg måske bygge Orientexpressen selv. Så hvis der var nogen der kunne fortælle eller hendvise til nogle fakta om vognene eller lokomotiv eller måske det hele, jeg tænker antal af vogne, litra, længde, højde, bredde indvendigt, design osv.

Søndag d. 14/4/2013 - 19:35 
Jeg benytter Intellibox med 2 skinne drift sammen med WIndigipet 2012. Uhlenbrock 63320 virker godt, men jeg har ingen tilbagemelding på vendesløjfen. Størmmen går igennen tilbagemeldingsmodulet og lokokomotivet kører findt igennem fløjfen - men igen tilbagemelding. 