Skala 0, 1 og større

Specielt om de store størrelser.

EmneSvarOprettetSeneste svarsorteringsikon
BR 38/ Litra T 3 Man 22/8/2011 - 19:58
af Claus Sørensen
Tir 23/8/2011 - 22:52
af Claus Sørensen
Lego tog + station 0 Tir 9/8/2011 - 12:23
af a62213
n/a
LEGO TOG (skala 0) 14 Søn 16/1/2011 - 17:00
af hxmiesa
Ons 6/7/2011 - 21:55
af Theo
LGB Strømforsyning !? 2 Man 27/6/2011 - 21:32
af sideshowjesper
Tir 28/6/2011 - 9:23
af sideshowjesper
DSB 2. klasses personvogn litra Cm - også kalde spidsmads - 1 Ons 22/6/2011 - 17:48
af corvetten
Ons 22/6/2011 - 22:02
af Johnny Bjørn
STOR samling af spor1 sælges, både Dansk og tysk 0 Tir 21/6/2011 - 20:58
af corvetten
n/a
tv indslag JMJK 3 Søn 8/5/2011 - 22:43
af gmmz
Man 9/5/2011 - 23:06
af moppe
RhB personvogne 0 Tir 5/4/2011 - 16:00
af 00
n/a
Havebanens fundament/ballast 0 Tir 29/3/2011 - 10:02
af 00
n/a
Märklin spor 1 maskiner på LGB-skinner 0 Tir 29/3/2011 - 9:51
af 00
n/a
Start på skala G... 7 Tir 8/3/2011 - 18:06
af Norlem
Lør 26/3/2011 - 23:24
af frede2300
Spor0.dk 0 Ons 23/3/2011 - 1:08
af merete_np
n/a
LGB reperatør 11 Man 14/3/2011 - 20:55
af sideshowjesper
Fre 18/3/2011 - 12:36
af sideshowjesper
Lækre modeller af biler og varevogne 1 Man 4/10/2010 - 9:23
af Occam
Tir 8/3/2011 - 23:31
af Occam
Udstillingsanlæg! 1 Man 7/3/2011 - 23:37
af F.Ormstrup
Tir 8/3/2011 - 0:00
af jimmyoldtimer
Modultræf i spor1 6 Tir 22/2/2011 - 17:03
af corvetten
Tor 24/2/2011 - 20:24
af jimmyoldtimer
Shinkansen i skala 0 4 Tor 10/2/2011 - 20:15
af Gert
Fre 11/2/2011 - 7:34
af bahnfan.net
Off 52 biltransportvogn fra Brawa 0 Ons 9/2/2011 - 11:08
af Skovsøekspressen
n/a
Nyt: Frichs Ardelt traktor i spor 1 9 Tir 11/1/2011 - 9:34
af condor-9
Ons 2/2/2011 - 16:07
af Claus Sørensen
LGB MOGUL damplokomotiv 0 Søn 23/1/2011 - 18:53
af DrALCO
n/a
Komplette danske vogne i skala 0 2 Tor 6/1/2011 - 12:02
af Occam
Tir 11/1/2011 - 21:10
af Occam
Hvor er min havebane? 0 Søn 9/1/2011 - 18:12
af 00
n/a
Brawa vil producere skala 0 modeller 3 Tor 18/11/2010 - 11:45
af Gert
Tor 18/11/2010 - 14:08
af Occam
dobbeltsporet drejeskive 0 Man 15/11/2010 - 20:47
af corvetten
n/a
Om at bygge og køre smo lokomotiver 1 Fre 12/11/2010 - 13:46
af Reiner
Fre 12/11/2010 - 16:39
af Erik 1:87