Skrevet af DennisTR Onsdag d. 5/9/2012 - 15:26 Vist 7.725 gange
Velkommen til min blog, hvor vi i dag tager et kig på Danske-Loksounds My-lyd.
Til at starte med, jeg er ikke involveret i Danske-Loksounds, jeg er blot en tilfreds kunde, som ønsker at give udtryk for mine indtryk med My lyden fra Danske-Loksounds.
Skrevet af Baungaard Tirsdag d. 28/8/2012 - 11:12 Vist 5.716 gange
Hejsa
Det er ved at være længesiden at sidste har lavet en opdatering så er kommer der en. Her i foråret og sommer har jeg fået tid til at lave rummet indflyningsklar og jeg har fået lavet en ledningsholder da jeg købte ledninger ind.
Her er min ledningsholder jeg synes selv at den er smart.
Her er lidt billeder fra klargøring af loftsrummet.