Hej der står vist en forklaring på en problemstilling, det er alt jeg kan tyde men mit nederlansk er også lidt rustent måske kan vi være heldige at der er en der kan tyde sproget og oversætte her på sporskiftet Gert hvad siger du ?
Hej der står vist en forklaring på en problemstilling, det er alt jeg kan tyde men mit nederlansk er også lidt rustent måske kan vi være heldige at der er en der kan tyde sproget og oversætte her på sporskiftet Gert hvad siger du ?
Vh Andersen
Som jeg forstår det.
Hvis ledningen er på, er begge spor samme strømkreds.
Uden ledning 2 separate strømkredse.
Mvh. Ole Vedel
0 kan lide
Skrevet af MM.Andersen Søndag d. 18/12/2016 - 8:41
Som jeg ser det er ledningen til at forbinde strømmen i skinnen (ikke midterlederen).Når man vender skinnen på hovedet ligesom på det hollandske billede, så er punkt 1 og 2 forbundet. Punkt 3 og 4 er forbundet med hinanden, så ledningen bruges til at skabe kontakt mellem 1/2 og 3/4.
0 kan lide
Skrevet af Marklin4me Søndag d. 18/12/2016 - 10:34
f1freakdk
St. Heddinge
I æsken med krydsningen ligger der en kort brun ledning.
Hvor skal den monteres på krydssporet og hvad er formålet?
VH
Erik
http://wiki.3rail.nl/index.php/M%C3%A4rklin_C-railkruising_24640/24649
Mvh Steen
Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK
Mine Spor N eskapader
Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog
Efa
Holbæk
Steen - Tak for henvisningen!
vh
Erik
MM.Andersen
Tekniker (Auto)
Nordsjælland
Vh Andersen
Ole Vedel
Vh Andersen
Som jeg forstår det.
Hvis ledningen er på, er begge spor samme strømkreds.
Uden ledning 2 separate strømkredse.
Mvh. Ole Vedel
MM.Andersen
Tekniker (Auto)
Nordsjælland
men er det hvis man vil køre analog at man kan lave to adskildte baner som krydser, for med digital skal de vel bare være forbundet ?
vh Andersen
esben2009
Greve
Som jeg ser det er ledningen til at forbinde strømmen i skinnen (ikke midterlederen).Når man vender skinnen på hovedet ligesom på det hollandske billede, så er punkt 1 og 2 forbundet. Punkt 3 og 4 er forbundet med hinanden, så ledningen bruges til at skabe kontakt mellem 1/2 og 3/4.
De bedste toghilsner
Esben + John Larsen
Vi kører Märklin digital CS3+, epoke 4-5-6 materiel og tider vi selv har oplevet, favorittoget er DB ICE2 + SBB krokodillen Ce 6/8
Marklin4me
men er det hvis man vil køre analog at man kan lave to adskildte baner som krydser, for med digital skal de vel bare være forbundet ?
vh Andersen
Hejsa,
Hvis du kører med større anlæg og boostere, så kører man også med adskilte kredse.
Stor modelbane hilsen
Ulrik R. Thomsen
Märklin Digital
medlem af MIST-ZEALAND og MJK Nordbanen
www.marklinfan.dk