Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.720

PB

Viessmann 4198 - Bide/bøje tang til luftledning

Er der nogen af jer der har erfaring med Viessmann´s "bøje bide tang" til luftledninger ?

Findes der evt et billigere alternativ ?

Jeg har forsøgt at bøje ender på Viessmann luftledning med en almindelig tang, men jeg synes desværre det er overordentligt svært at få bøjet enderne fint nok til at de kan sidde stramt nok fast på masterne.

Bliver man simpelthen nød til at investere i Viessmann´s egen bøje/bide tang ? Og er den let at anvende ?

På forhånd tak for input  . . . og rigtig god weekend  Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

f1freakdk

St. Heddinge

Indlæg: 1.070

PB  Blog

LasseSteen skrev:

Er der nogen af jer der har erfaring med Viessmann´s "bøje bide tang" til luftledninger ?

Findes der evt et billigere alternativ ?

Jeg har forsøgt at bøje ender på Viessmann luftledning med en almindelig tang, men jeg synes desværre det er overordentligt svært at få bøjet enderne fint nok til at de kan sidde stramt nok fast på masterne.

Bliver man simpelthen nød til at investere i Viessmann´s egen bøje/bide tang ? Og er den let at anvende ?

På forhånd tak for input  . . . og rigtig god weekend  Smile

Jeg gjorde sådan her, da jeg ikke gad investere i den tang Wink

https://www.sporskiftet.dk/blogs/f1freakdk/tip-til-m%C3%A4rklin-og-viessmann-luftledning

Wink

__________________

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 3 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.720

PB

f1freakdk skrev:

Jeg gjorde sådan her, da jeg ikke gad investere i den tang Wink

https://www.sporskiftet.dk/blogs/f1freakdk/tip-til-m%C3%A4rklin-og-viessmann-luftledning

Wink

Det var smart, tak for tippet . . . . det vil jeg absolut forsøge  Smile Laughing out loud :D

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.