Picture

rytter

PB

Märklin 6021

Jeg er ret ny i alt det her digital noget, men jeg tænkte om det er muligt at forbinde 2 märklin control unit 6021, for derved at kunne styre 2 lokomotiver på samme tid, eller skal man bruge en 6036 til det?

Like 0 kan lide

Picture

f1freakdk

St. Heddinge

PB  Blog

rytter skrev:

Jeg er ret ny i alt det her digital noget, men jeg tænkte om det er muligt at forbinde 2 märklin control unit 6021, for derved at kunne styre 2 lokomotiver på samme tid, eller skal man bruge en 6036 til det?

Hejsa

Du har helt ret, det er 6036/80f du skal bruge til den slags. Den kan du forbinde til din 6021, via det indbyggede stik, eller vi kabel som Märklin i sin tid leverede (ved faktisk ikke om det findes endnu??) men ellers kan de helt sikkert købes brugt.

Du kan IKKE koble 2, 6021´ere sammen!!

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 0 kan lide

Picture

rytter

PB

Okay, så må jeg se om jeg kan støve sådan en op et sted, hvilket stik skal der bruges til at koble dem sammen hvis de skal stå op af hinanden?

Edit: Det har jeg luret nu, der er indbygget stik Wink

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.