Picture

rytter

PB

Märklin 66045

Jeg har læst mig til man kan bruge en Märklin 66045 som booster for control unit 6021 inde på digitaltog.dk

Men der er noget ved tegningen over tilslutningen jeg ikke helt forstår, ved brug af deltal control 6604 står der man skal lave strømkredsisolation, og ved 66045 står der midterleder isolation, er det kun midterskinnen jeg skal isolere. Jeg læste også noget om en slæbesko vippe, hvad skal den bruges til. Jeg bruger forresten M-skinner.

Nogen der kan hjælpe mig på vej?

Like 0 kan lide

Picture

kylle

altmuligt

Dianalund

PB

rytter skrev:

Jeg har læst mig til man kan bruge en Märklin 66045 som booster for control unit 6021 inde på digitaltog.dk

Men der er noget ved tegningen over tilslutningen jeg ikke helt forstår, ved brug af deltal control 6604 står der man skal lave strømkredsisolation, og ved 66045 står der midterleder isolation, er det kun midterskinnen jeg skal isolere. Jeg læste også noget om en slæbesko vippe, hvad skal den bruges til. Jeg bruger forresten M-skinner.

Nogen der kan hjælpe mig på vej?

Hej rytter

jeg har også lavet et sådan sæt booster efter digitaltogs vejledning , og ja , det er kun midterlederen der afbrydes , stel ( den brune ) er fælles forbundet .

det fungerer fint med min intellibox som styresystem , ved ikke hvordan det virker på Ecos og de store Marklin CS1 og 2.

angående slæbeskovippen , er det for at undgå kortslutning= forsygning fra 2 strømkredse samtidig , personligt har jeg det ikke , og det kører ok , det kan give problemer hvis man kører langsomt over samlingen , men rimelig fart kommer der en svag kort sitren lyd og ikke andet . så hvis man laver isolationen ude på strækningen og lidt væk fra stationer burde det køre fint ,

god fornøjelse 

Christian

http://3modul.dk/

Like 0 kan lide

Picture

Frank F

Vamdrup

PB  Hjemmeside

Hej

Jeg har den danske Brugervejledning liggende til Marklin 66045 Enheden i PDF-format

Se fra Side 71 og frem.

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej !

AttachmentStørrelse
Ma66045_DeltaControl4f_DE-EN-DK.pdf 2.91 MB

• CS3+ ( SW 2.5.2 ) • CS2 60215 ( SW 4.3.0 ) • MS2 60653/60657 ( SW 4.28 ) • MDT V3.6.0 • ( HW : 60971/60970/60801 )
• ESU LOKPROGRAMMER ( SW: 5.2.12 ) • ESU-HW: 53451 / 53900 / 53901

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.