Skrevet af Triangel Torsdag d. 11/9/2014 - 1:21 Vist 1.490 gange
Dato:
Wednesday d. 5/11/2014 - 19:00
Onsdag d. 5/11. Kl. 19-22 slår Odense Model Jernbane Klub remiseportene op. Alle interesserede er velkomne til at komme forbi til en hyggelig snak om vores hobby. Denne aften kan man følge med i arbejdet i vores værksteder, hvor der bygges huse, lokomotiver, færge m.m. Selvfølgelig vil der også blive kørt tog på anlægget.
Skrevet af Klarsyn Tirsdag d. 2/9/2014 - 20:51 Vist 2.875 gange 6 kommentarer
Jeg har hen over sommeren gået og puslet med et stykke af den indre by i Christianshavn. Jeg har egentlig lovet mig selv ikke at vise det frem endnu, men jeg kan ikke dy mig for at vise et par nærbilleder fra baggården. Jeg skal nok ved en senere lejlighed vise hele sammenhængen. Indtil da er her et par billeder fra gården bag Tværgade.
Skrevet af setrachafutten Mandag d. 1/9/2014 - 23:42 Vist 1.061 gange
Dato:
Tuesday d. 2/9/2014 (All day)
Hej Alle
Jeg har været en tur i den nyåbnede butik i Odense. En lille hyggelig butik hvor man med en kop varm kaffe kan få en modeltogssnak imens man få indlæst rigtig DSB lyd fra Danske loksunds. Et rigtig godt udvalg i danske vogne. Her fik jeg også en meget grundig instruktion i det nyerste af nye digital togstyring vi tablet eller Iphone. Kan varmt anbefale jer at kigge derned.