Patinering er i den grad oppe i tiden. Märklin begynder mere og mere at levere sine modeller i patinerede versioner (i al fald i spor 1, men også i H0, og ja også i spor Z) Så er det kun et spørgsmål om man vil have fabrikspatinerede - og dermed ens vogne - eller om man vil have individuelt patinerede vogne. Ved at gøre det selv kan man variere graden af patineringen og dermed også gøre en stamme mere interessant.

Søndag d. 15/5/2016 - 8:53
og 1:32 (Spor 1) samt 1:22,5 (Spor G = I praksis for huse 1:32)