Jeg søger Roco BR 151 El lokomotiver til Märklin drift.
Alle former for bemalinger/litreringer har interesse.
Eksempler på varenumre:
- Roco 79401
- Roco 79403
- Roco 79409
- Roco 79411
- Roco 79435
- Roco 79436
- Roco 79439
Så hvis du skulle ligge inde med et eksemplar eller flere, som du gerne vil af med, så hører jeg meget gerne fra dig
Hvis du har set én eller flere liggende hos en forhandler, så er jeg selvfølgelig også interesseret i at høre omkring det.
Mvh
Lasse
f1freakdk
St. Heddinge
Jeg søger Roco BR 151 El lokomotiver til Märklin drift.
Alle former for bemalinger/litreringer har interesse.
Eksempler på varenumre:
Så hvis du skulle ligge inde med et eksemplar eller flere, som du gerne vil af med, så hører jeg meget gerne fra dig
Hvis du har set én eller flere liggende hos en forhandler, så er jeg selvfølgelig også interesseret i at høre omkring det.
Mvh
Lasse
Et par muligheder:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=Roco+79401&_sop=10&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=Roco+H0+br151+AC&_sacat=0
Mvh Steen
Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK
Mine Spor N eskapader
Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog
LasseSteen
Tak for linket
Jeg har allerede set den på Ebay, men den er sat til en helt vanvittig overpris. Jeg havde håbet at kunne købe til noget der minder lidt mere om den normale markedspris fra Roco, som lå væsentlig lavere
(Men da gerne også til en lavere pris )
LasseSteen
1 stk er fundet, men jeg er stadig interesseret såfremt der skulle være flere der vil sælge et BR 151 Roco lok til Märklin drift.