set i kolding
lidt dyre, men de er jo også lidt specielle
alle foto : Georg Schmidt
prototyper
og de virkelige vogne
Tegning h087
ZE 504 012, 1954 Sorø
foto : PEC/DMJK
1956 Odense
ZE 504 013, 1947 Helsingør
1955 i Helsingør
ZE 504 014, Nyborg
Foto : KEJ
mvh
henning h087
med venlig hilsen
henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk
det vigtigste i at vide - er at vide - hvad man ikke ved
Lars Skjærlund
Rødovre
Webmaster
Er det kun mig, der synes, at det her ser meget spændende ud?
Var det kun i Kolding, man kunne forudbestille med rabat, eller findes muligheden også for vi andre?
MVH
Lars
Nordic Scalemodels
Hej Lars
Tak for at du også kan lide disse vogne.
Vi modtager fortsat forudbestillinger (med rabat
), som du kan e-maile til os (Blot send pb til os her på sporskiftet) eller ved bestilling hos CMThobby i Vanløse.
Hilsen
Bo
Nordic Scalemodels
MAB
Staten
Hej Nordic Scalemodels
Vil modellerne kunne købes i jeres forretning i Vanløse? Jeg vil helst ikke forudbestille noget jeg kun har set på et foto.
Men super initiativ fra jeres side i øvrigt
Hilsen Martin
bygger01
Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog
Herning
Der står i første indlæg - lidt dyre - så hvad er prisen, og vil der være fordele med en forudbestilling ?
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).
Lars Skjærlund
Rødovre
Webmaster
Da' Jørgen.
Hvis man studerer første billede i første indlæg, vil man til venstre se en prisliste, hvor man både kan se stykpriserne, prisen for et sæt, og rabatten ved forudbestilling.
MVH
Lars
bygger01
Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog
Herning
Da' Jørgen.
Hvis man studerer første billede i første indlæg, vil man til venstre se en prisliste, hvor man både kan se stykpriserne, prisen for et sæt, og rabatten ved forudbestilling.
Jamen det er der også , så bemærkningen - lidt dyre - var rigtig !
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).
CMT Togshoppen DK
Hej Nordic Scalemodels
Vil modellerne kunne købes i jeres forretning i Vanløse? Jeg vil helst ikke forudbestille noget jeg kun har set på et foto.
Hej
CMThobby forhandler alle produkter der kommer fra Nordic Scalemodels. Når vognene er kommet på markedet vil du kunne se og købe disse i butikken hos CMThobby. Naturligvis vil der på det tidspunkt ikke længere være forudbestillingsrabat.
Og vi kan kun være enige i at det er et super initiativ med Ammoniakvognene.
I takt med produktionen ruller vil der kommer flere bileder af vognene, såvel hos Nordic Scalemodels og hos os. Du kan følge projektet på facebook og vores website
Med venlig hilsen
CMThobby.dk
CMT Togshoppen Denmark
f1freakdk
St. Heddinge
Hej Nordic Scalemodels
Hej
CMThobby forhandler alle produkter der kommer fra Nordic Scalemodels. Når vognene er kommet på markedet vil du kunne se og købe disse i butikken hos CMThobby. Naturligvis vil der på det tidspunkt ikke længere være forudbestillingsrabat.
Og vi kan kun være enige i at det er et super initiativ med Ammoniakvognene.
I takt med produktionen ruller vil der kommer flere bileder af vognene, såvel hos Nordic Scalemodels og hos os. Du kan følge projektet på facebook og vores website
Med venlig hilsen
CMThobby.dk
Bliver de endelige vogne også 3D printede, eller er det kun prototypen der er det for at have noget at vise?
Mvh Steen
Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK
Mine Spor N eskapader
Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog
Rep Neslein
Kreativ designer for modelproduktion
Ringsted
[/quote]
Bliver de endelige vogne også 3D printede, eller er det kun prototypen der er det for at have noget at vise?
[/quote]
Vognene bliver delvis 3d printede, men med en anden metode end prototyperne.
Der vil også indgå resinstøbninger og ætsedele i modellerne.
Vi forventer at produktionsdelene af 3Dprint bliver af bedre kvalitet.
Under alle omstændigheder, vil de ikke være rillede som prototyperne, der kun er fremvist som grundmalede rå print.
Grunden til at prisen er lidt høj er, at der i princippet er 2 vognkasser på de 2 dyreste vogne = tank + vognkasse, samt ætsedele på alle udgaver.
Der er også medgået rigtigt mange timer til udviklingen.
Vi glæder os til at sætte produktionen i gang.
VH Per Møller Nielsen/Nordic Scalemodels
Rep Neslein
Togtosse af sind og proffesion (PHD)
CMT Togshoppen DK
Du kan finde bestillingsblanketten her.
Bestillingen kan indsendes eller e-mailes direkte til Nordic Scalemodels eller indleveres til os i butikken, hvor der også er mulighed for onlinebestille disse nyheder.
For god ordens skyld skal vi nævne, at de enkelte vognes litreringsnumre endnu ikke er endeligt fastlagt.
Hilsen
CMThobby & Nordic Scalemodels
CMT Togshoppen Denmark
Ole
Får modellerne de korrekte puffer og akselbokse, eller bibeholdes Roco-undervognen som den er ?
Ole
H0, dansk (og udenlandsk materiel der har kørt i Danmark), epoke III, IV og V.
http://www.godsvogne.dk