Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
Billeder Trix 2014
mvh,Gert (fra Holland)
Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!
Lars Skjærlund
Rødovre
Webmaster
Fik lyst til at se lidt nærmere på husene nederst i ovenstående link - det er desværre laserskåret pap.
Men fandt da ud af, at der nu er en autoriseret PDF online med Trix-nyhederne 2014.
MVHLars
f1freakdk
St. Heddinge
- og i N... ;)
Mvh SteenMärklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK
A-Stjerne
Der er nogle rigtig fede laekks transportvogne med vw'ere 15441 og 15442.
Dem ser jeg frem til, når der nu ikke kan være noget dansk.
esben2009
Greve
Lidt dansk har Trix da med, nemlig et par DSB sovevogne. De har også et Green Cargo tog med, er der nogen som ved om det tog har kørt i DK ?
De bedste toghilsner
Esben + John Larsen
Vi kører Märklin digital CS3+, epoke 4-5-6 materiel og tider vi selv har oplevet, favorittoget er DB ICE2 + SBB krokodillen Ce 6/8
CaBrag
Pensionist
Der er da også en helt nykonstrueret MY i vinrød. (Märklin har både en vinrød og en designbemalet udgave)
Mvh.
Carl
Hvis du vil hjælpe med den videre udvikling af Sporskiftet, har du mulighed for at donere et beløb her:
Lars Skjærlund
Rødovre
Webmaster
Fik lyst til at se lidt nærmere på husene nederst i ovenstående link - det er desværre laserskåret pap.
Men fandt da ud af, at der nu er en autoriseret PDF online med Trix-nyhederne 2014.
MVH
Lars
f1freakdk
St. Heddinge
- og i N... ;)
Mvh Steen
Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK
Mine Spor N eskapader
Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog
A-Stjerne
Der er nogle rigtig fede laekks transportvogne med vw'ere 15441 og 15442.
Dem ser jeg frem til, når der nu ikke kan være noget dansk.
esben2009
Greve
Lidt dansk har Trix da med, nemlig et par DSB sovevogne. De har også et Green Cargo tog med, er der nogen som ved om det tog har kørt i DK ?
De bedste toghilsner
Esben + John Larsen
Vi kører Märklin digital CS3+, epoke 4-5-6 materiel og tider vi selv har oplevet, favorittoget er DB ICE2 + SBB krokodillen Ce 6/8
CaBrag
Pensionist
Der er da også en helt nykonstrueret MY i vinrød. (Märklin har både en vinrød og en designbemalet udgave)
Mvh.
Carl