Hvis jeg husker rigtigt er det et specielt print der sidder der hvor motor er monteret.
Men med lidt snilde bør du kunne bygge en esu lokpilot micro ind. Den er i al fald rigeligt i forhold til power. Lyddecoder kan nok også være der, det er straks værre med højtaleren.
Kunne ikke lige finde en tegning af dem. Så det er som nævnt ud fra hukommelsen...
St. Heddinge
Hvis jeg husker rigtigt er det et specielt print der sidder der hvor motor er monteret.
Men med lidt snilde bør du kunne bygge en esu lokpilot micro ind. Den er i al fald rigeligt i forhold til power. Lyddecoder kan nok også være der, det er straks værre med højtaleren.
Kunne ikke lige finde en tegning af dem. Så det er som nævnt ud fra hukommelsen...
Mvh Steen
Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK
Mine Spor N eskapader
Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog
Thomas Jespersen
Der er sørme en her der har lavet et komplet print lige til at bytte ud med delta dekoderen.
https://luessi.ch/eshop/oc/8060mtc_de
Thomas