Picture

N-Manden

Håndværker

Indlæg: 109

PB

Til dem der ikke havde muligheden ( E 991 )

Lidt billedere fra E 991 i Langå

Billede

Billede

__________________

AnyRail Superprogram Wink

Klubben N-Modulvest

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert Frikke

Indlæg: 2.323

PB

Hej!

Det blev en rigtig god tur med E991 i dag. Gråvejr det meste af turen til Struer, og blæsende koldt solskin på hjemvejen.

Der var mange fine fotostop undervejs.

Der var 80 deltagere på turen.

En dejlig dag hvor man kommer beriget og træt hjem.

Gert

__________________

modeltog - en kopi af virkeligheden på en fantasifuld måde

Like 0 kan lide
Top

Picture

N-Manden

Håndværker

Indlæg: 109

PB

"Gert Frikke" skrev:
Hej!Det blev en rigtig god tur med E991 i dag. Gråvejr det meste af turen til Struer, og blæsende koldt solskin på hjemvejen. Der var mange fine fotostop undervejs. Der var 80 deltagere på turen.En dejlig dag hvor man kommer beriget og træt hjem.Gert

Det tror jeg gerne Gert at i havde en god tur, men så desværre annoncen forsent, ellers havde jeg måske være med også, men havde også lovet at komme til 65 års jubilæum da min Stedfader har være 40 år hos banen og min mor 25 år.

__________________

AnyRail Superprogram Wink

Klubben N-Modulvest

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert Frikke

Indlæg: 2.323

PB

Hej!

Ja der var faktisk en hel del tyskerer med på turen - vi var da i hvert fald omgivet af 4-6 tyskere på de nærmeste sæder, der hvor jeg befandt mig sammen med mine 2 rejsekammerater.

Gert

__________________

modeltog - en kopi af virkeligheden på en fantasifuld måde

Like 0 kan lide
Top

Picture

N-Manden

Håndværker

Indlæg: 109

PB

En lille film fra Langå

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UYdfCeh7rKM[/youtube]

__________________

AnyRail Superprogram Wink

Klubben N-Modulvest

Like 0 kan lide
Top

Picture

Dampfmeisteren

Indlæg: 514

PB  Hjemmeside

"Gert Frikke" skrev:
Hej!Ja der var faktisk en hel del tyskerer med på turen - vi var da i hvert fald omgivet af 4-6 tyskere på de nærmeste sæder, der hvor jeg befandt mig sammen med mine 2 rejsekammerater.Gert

Heldigvis for det, fordi ellers var turen ikke blevet til noget.

Det var som du siger en rigtig god tur.

Stor ros til DSB Museumstog for et særdeles vellykket arrangement, hvor vi kun fik "trykket" Arriva 2 minutter ved den ene af de planlagte 20-25 krydsninger / overhalinger.

__________________

mvh. Dampfmeisteren

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert Frikke

Indlæg: 2.323

PB

"Dampfmeisteren" skrev:
heldigvis for det, fordi ellers var turen ikke blevet til noget.Det var som du siger en rigtig god tur.Stor ros til DSB Museumstog for et særdeles vellykket arrangement, hvor vi kun fik "trykket" Arriva 2 minutter ved den ene af de planlagte 20-25 krydsninger / overhalinger.

Jeg ved ikke rigtig hvor mange tysere der egentlig var med ud af de 80 deltagere, men der skulle være indst 50 tileldinger for turens genneførelse. Hvis de har afgjort turen, så må der have været mere end 30 tyskere om bord.

Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor nogle skal være så højrøstede under sådan en tur. Især en enkelt dansker underholdt det meste af vognen undervejs med sine meritter.

Men bortset fra det, så hyggede vi os.

Gert

__________________

modeltog - en kopi af virkeligheden på en fantasifuld måde

Like 0 kan lide
Top

Picture

Dampfmeisteren

Indlæg: 514

PB  Hjemmeside

"Gert Frikke" skrev:
Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor nogle skal være så højrøstede under sådan en tur. Især en enkelt dansker underholdt det meste af vognen undervejs med sine meritter.Men bortset fra det, så hyggede vi os.

Ærgerligt at der var højrøstede personer med. Det var vel ikke mig Smile

Jeg smider også et par billeder på:

Aftenen før den store dag:

Billede

Udflugten:

Billede

Billede

Billede

Billede

__________________

mvh. Dampfmeisteren

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert Frikke

Indlæg: 2.323

PB

Hej!

jeg ved ikke hvem den højrøstede person var - vel også ret ligegyldigt. Men hvis vedkommende læser dette kunne det måska bare give lidt stof til eftertanke.

Fine billeder. Min brors billeder fra turen er også rigtig fine - smider et par på senere.

Gert

__________________

modeltog - en kopi af virkeligheden på en fantasifuld måde

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.