Nu kan det ikke vare længe inden Heljan har nyt om CA/CAE/CAR. Projekterne skrider frem. Sidder med én i hånden. Billeder og anden info kommer sikkert snart.
Nu kan det ikke vare længe inden Heljan har nyt om CA/CAE/CAR. Projekterne skrider frem. Sidder med én i hånden. Billeder og anden info kommer sikkert snart.
Skovsøekspressen
Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen
Indlæg: 2.874
Det lyder rigtig spændende, det ser vi frem til
Vi mangler bl.a. meget hårdt en personvogn med rejsegodsrum.
Mvh
Claus
Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.
UTJ
Indlæg: 438
Kan nævne at det netop er en CAE jeg har stykket sammen pt.
Gert Frikke
Indlæg: 2.330
Hej!
Det lyder som om at du er ansat ved heljan - som prototypebygger?
Gert
modeltog - en kopi af virkeligheden på en fantasifuld måde
UTJ
Indlæg: 438
Nej, men kan da godt give et råd af og til................
Gert Frikke
Indlæg: 2.330
Ok - selvfølgelig, men du har et antal gange udvist megen viden om hvad der foregår i Søndersø, sø det lød da ikke utænkeligt og urealistisk.
Gert
modeltog - en kopi af virkeligheden på en fantasifuld måde
Svend
Ballerup
Indlæg: 1.341
Det er lidt underligt at Heljan ikke omtaler disse vogne på deres hjemmeside. Jeg kan huske at have set noget trykt materiale på et tidspunkt, men kan ikke lige finde det. Taler vi om udsendelse i løbet af 2009?
Svend
moppe
Medarbejder
Indlæg: 5.558
Man har vel lært ikke at komme med noget og sætte en fast dato på?
Eller måske det er "overraskelsen"?
Klaus
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet: http://www.moppe.dk
Det lette modelbaneforum: http://groups.google.dk/group/dk.fritid.jernbaner.model
A-Stjerne
Indlæg: 163
Som ung og produkt at videnssamfundet, så undrer det mig, at så få forhandlere og så få producenter bruger deres hjemmesider til at vise tiltag og tilbud frem.
Jeg er gerne forbi denne side, de 3 danske producenter samt de fleste forhandlere, der opdaterer deres hjemmeside - men jeg må indrømme, at det er på en privat hjemmeside, hvor jeg bliver mest inspireret og også der, jeg få mest lyst til de forskellige modeller.
så.... jeg ville da ønske at der blev lagt opdateringer og billeder ud på Heljans side af deres kommende produkter.
martindahl
IT
Stenlille
Indlæg: 2.499
Overraskelsen kan det ikke være for der har de lovet et lokomotiv, men det kan selvfølgelig være at de har flere overraskelser ... :?
Martin
Martin
https://3modul.dk
Märklin M, K og C med 3 kontaktpunkter, skala H0, Intellibox, Ecos II, WDP 2012 på Windows 7, primært dansk epoke III (lidt II og IV) i blandet lidt svensk og norsk.
https://www.hyldegaarden.dk
https://www.vsvt.dk
UTJ
Indlæg: 438
Er det overraskelse nok?
Der mangler stadig meget, men det er første opstilling. Fx mangler nitter i taget, men de kommer. Smådele er endnu ikke monteret og den er fotograferet uden indretning.
Togthomsen
Indlæg: 7
Det ser da virkelig lovende ud..
Glæder mig til at se det færdige resultat..
med venlig toghilsen
Togthom/Togthomsen
martindahl
IT
Stenlille
Indlæg: 2.499
Spændende. Jeg glæder mig til at se mere af denne vogn.
Martin
Martin
https://3modul.dk
Märklin M, K og C med 3 kontaktpunkter, skala H0, Intellibox, Ecos II, WDP 2012 på Windows 7, primært dansk epoke III (lidt II og IV) i blandet lidt svensk og norsk.
https://www.hyldegaarden.dk
https://www.vsvt.dk
bl
Pensionist
Greve
Indlæg: 1.820
Der er virkelig noget at glæde sig til! Heljans evne til at lave vogne fejler bestemt ikke noget!
Bjarne
OLL
Indlæg: 51
Hej vil bare spørge om de her vogne også kan få nogle problemer gennem 3-skinne C-spors r1 sving eller om det er klaret???
Mvh. Oliver L. Løvgard
Skovsøekspressen
Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen
Indlæg: 2.874
Det ser godt nok rigtig godt ud
Mvh
Claus
Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.
Dampfmeisteren
Indlæg: 514
Selvfølgelig kan lange vogne ikke passere sporvognskurver.
Med R1 på anlægget må man nøjes med sporvogne eller små to-akslede vogne og lokomotiver.
mvh. Dampfmeisteren