Picture

Leonard

Kerteminde

Indlæg: 858

PB

MY 1154 og 1158

Hvis posten havde haft fuldskæg og rød hue på ville det have passet lidt bedre i dag. For det var næsten som om julemanden kom ind af døren. I en af de mange pakker han kom med var der 2 stk. MY

I begyndelsen af marts bestilte jeg 2 billige Heljan MY i HCA-bemaling hos Hobbykæden. Leveringsadressen blev angivet til EMP-model.

Der er så gået 9 måneder, men hastværk er lastværk, som de siger, så det har ventetiden værd. Godt nok har virkeligheden overhalet modellerne, så de nu ikke længere kører for neg og DJ, men sådan er det jo.

De er malet om, har fået seperate røde slutlys under de hvide lygter og rangerplatforme.

Billeder: http://162.dk/gallery/modeltog/neg_dj

__________________

Seriøse bud modtages.
Sendes kun mod forudbetaling og køber betaler porto.
Kan også afhentes efter aftale. 

Leonard
5300 Kerteminde

Like 0 kan lide
Top

Picture

Horsecreek

Lokomotivfører

Indlæg: 1.508

PB  Blog  Hjemmeside

Meget flotte modeller du har fået. Også selv om de er overhalet af virkeligheden. Smile

Så mangler de bare et lag snavs og 12-14 vogne, så er papirtoget klar til afgang. Laughing out loud

__________________

Intet modeljernbaneanlæg er så perfekt, at det ikke giver inspiration til det næste.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Leonard

Kerteminde

Indlæg: 858

PB

Det der med snavset ville jeg meget gerne, men jeg vil lige lære det først på noget, der bare kan få lov at ligne skrot. Og det tager lidt tid at få lært det, for det er da ikke bare lige ...

Om det bliver til papirtoget eller noget andet de kommer til at køre med, det vil tiden vise. De kan jo blive lejet ud til lidt af hvert Smile

__________________

Seriøse bud modtages.
Sendes kun mod forudbetaling og køber betaler porto.
Kan også afhentes efter aftale. 

Leonard
5300 Kerteminde

Like 0 kan lide
Top

Picture

Denis Petersen

Elev

Indlæg: 18

PB

Jeg har kun MEGET ros til Erling i EMP

Jeg har fået lavet 1105,1108,1124 og 1135 alle ud fra HCA modeller

Har også fået lavet det gule sæt fra mærklin med vogne fra Roco og tillig så længderne passer på vognene.

er ved at få malet 4 stk Pbm vogne og har fået malet nogle fladvogne gule også så jeg har kun ros til manden

Og med literinger fra skilteskoven for dem fra KM-text er der lige til at lukke op og ............. og til Pbm vognene mangler der temmelig mange mærker og det tog skilteskoven 15 min at lave dem Laughing out loud

Denis

__________________

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skott

Ingeniør

Indlæg: 1.918

PB

"Denis Petersen" skrev:
Og med literinger fra skilteskoven for dem fra KM-text er der lige til at lukke op og ............. og til Pbm vognene mangler der temmelig mange mærker og det tog skilteskoven 15 min at lave dem Laughing out loud Denis

Hmm. Du er da den første, jeg har hørt klage over KM's produkter. Hvad er det sådan mere specifikt, du er utilfreds med?

__________________

Med venlig hilsen

Skott

Like 0 kan lide
Top

Picture

Denis Petersen

Elev

Indlæg: 18

PB

"Skott" skrev:
Hmm. Du er da den første, jeg har hørt klage over KM's produkter. Hvad er det sådan mere specifikt, du er utilfreds med?

Jeg er utilfreds med at de ark som jeg har set til Pbm vogne er ødelagte det er være det være vil

MEN Posthornet mangler, Tilhørssted mangler, makering til dør nr 4 mangler ihvertfald på de ark jeg har set til Pbm vognene

Det er ikke tilfredsstillende så derfor havde jeg bedt skilteskoven om at lave dem og det tog 15 min så var det overstået Smile

Denis Petersen

79441

__________________

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skott

Ingeniør

Indlæg: 1.918

PB

"Denis Petersen" skrev:
"Skott" skrev:
Hmm. Du er da den første, jeg har hørt klage over KM's produkter. Hvad er det sådan mere specifikt, du er utilfreds med?
Jeg er utilfreds med at de ark som jeg har set til Pbm vogne er ødelagte det er være det være vil MEN Posthornet mangler, Tilhørssted mangler, makering til dør nr 4 mangler ihvertfald på de ark jeg har set til Pbm vognene Det er ikke tilfredsstillende så derfor havde jeg bedt skilteskoven om at lave dem og det tog 15 min så var det overstået Smile Denis Petersen

Det er da en trist oplevelse, du har der. Har da ellers altid haft den oplevelse, at de er meget lydhøre, skulle der være nogle specielle ønsker/mangler. Jeg fik en gang fremstillet specielle litreringer til en 500-vogn på særnummer. Intet problem.

Ellers kan jeg anbefale et rimeligt nyt firma på litreringsfronten: http://www.decals.dk. Han laver nogle rigtig fine litreringer. Har bla. også lavet litreringer til nummerplader til biler, men selvfølgelig også til lokomotiver og vogne.

__________________

Med venlig hilsen

Skott

Like 0 kan lide
Top

Picture

merete_np

København Ø

Indlæg: 557

PB  Hjemmeside

Denis

Har du prøvet at kontakte KM-Text, de plejer at sende nye litreringer, hvis der er fejl i dem man har modtager. Hvis der ligefrem mangler ting tror jeg også de er positive for at lave rettelserne, hvis du kan dokumentere dem. Det er trods alt nødvendigt med originalmateriale til at lave modeller og modellitreringer efter.

__________________

M.v.h. Merete N-P

Billede

http://husbyggeren.dk

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.