Picture

ulrikwj

folkeskole, butiksasistent i friluftsgear

Indlæg: 1

PB

layout, tysk 1950'erne

hej alle medlemmer, da jeg er ny inden for denne hobby kunne jeg godt bruge lidt hjælp til layout. jeg har noget H0 stående, fra min farfar, som mig og min far vil prøve at lave. det må meget gerne være meget autentisk. det skal foregå i tyskland i 1950'erne. gerne noget med bakker, tunneller og natur. jeg har en masse huse og andet som er tysk fra den tid, men mangeler lokomotiv og vogne (har kun danske). banen skal ca. være 3 x 2 m. men hvis i har nogle forslag der ikke lige passer ville det være fint aligevel. (bare det ikke fylder en hel kælder Smile . på forhånd tak håber at få nogle rigtig gode svar.

vh. Ulrik

Like 0 kan lide
Top

Picture

esben2009

Greve

Indlæg: 290

PB  Blog

Det bliver jo spændende at få de gamle ting til sin ret igen. Prøv at se nærmere på tyske www.noch.de som på deres hjemmeside har et hav af sporplaner som kan være indenfor rammerne, tag evt. at købe deres katalog i en af togbutikkerne som gemmer megen god inspiration.

__________________

De bedste toghilsner

Esben + John Larsen

Vi kører Märklin digital CS3+, epoke 4-5-6 materiel og tider vi selv har oplevet, favorittoget er DB ICE2 + SBB krokodillen Ce 6/8

Like 0 kan lide
Top

Picture

Bent_P

Jyllands hovedstad

Indlæg: 1.592

PB

Autentisk, by, bakker og 6 m2 det harmonere ikke helt. Det kan blive til en lille sidebanestation med korte tog og en smule landskab.

__________________

Hilsen Bent P.

Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.