Picture

f1freakdk

St. Heddinge

Indlæg: 1.070

PB  Blog

SOLGT!!! Märklin 55712 Spor1 lokomotiv BR 218

SOLGT!!!

Märklin 55712 BR218 sælges.


Den er udstyret med Märklins originale lyd - KLART federe end ESUs!!

Der er lavet om på lyset, så der rent faktisk ER lys i lygterne. Ikke det der fesne svage lys fra Märklin. Der er også lavet ordentligt slutlys i modellen som selvfølgelig kan tændes og slukkes uafhængigt af kørselsretningen. Der også lys i maskinrummet. det hele styres af en Uhlenbrock 77500 decoder. Der ud over er der sat sandrør på bogierne og gule øjer til fortøjringer. Samt monteret sneplov og alt i bremseslanger osv.Modellen er let patineret på overdelen, samt lidt kraftigere på underdelen.

Billederne viser det bedre end ord. Pris 4700,- + porto hvis den skal sendes. Leveres i original kasse

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

__________________

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 1 kan lide
Top

Picture

f1freakdk

St. Heddinge

Indlæg: 1.070

PB  Blog

SOLGT!!!

__________________

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Flot flot lokomotiv, dét må jeg sige . . . . og endda i en litrering, som jeg husker det var "udstationeret" i enten Lübeck eller Kiel.

Der er da godt nok "plads" til lidt flere detaljer, når vi taler denne størrelse og skala. Som H0 mand kan man da godt blive lidt misundelig . . . flot flot model Smile

Men der er da godt nok lavet en (i mine øjne) væsentlig fejl fra Märklins side. Denne model fra 4. byggeserie af BR 218 har alu rammer om vinduerne . . . ikke sorte rammer. Som meget stor BR 218 fan, så skinner det mig godt nok lidt i øjnene Sad

Like 0 kan lide
Top

Picture

f1freakdk

St. Heddinge

Indlæg: 1.070

PB  Blog

LasseSteen skrev:

Flot flot lokomotiv, dét må jeg sige . . . . og endda i en litrering, som jeg husker det var "udstationeret" i enten Lübeck eller Kiel.

Der er da godt nok "plads" til lidt flere detaljer, når vi taler denne størrelse og skala. Som H0 mand kan man da godt blive lidt misundelig . . . flot flot model Smile

Men der er da godt nok lavet en (i mine øjne) væsentlig fejl fra Märklins side. Denne model fra 4. byggeserie af BR 218 har alu rammer om vinduerne . . . ikke sorte rammer. Som meget stor BR 218 fan, så skinner det mig godt nok lidt i øjnene Sad

Ja det er et lækkert lokomotiv - jeg er helt med på hvad du mener med detaljer... og den hører jeg tit. Men jeg er jo faktisk mere imponeret over hvad man kan smide på af detaljer på for eks N modeller. Har lige fået nogle Minitrix cement/silo vogne... de er virkelig imponerende!!

Så i min verden er forcen ved spor 1 - den vægt og dynamik de har, samt mulighed for en ordentlig lyd, ikke den der fesne lyd som H0 eller N modeller hr. Men en dejlig dyb bas med fylde... det et noget HELT andet. Og det giver den her størrelse mulighed for at indbygge.

__________________

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.