Picture

f1freakdk

St. Heddinge

Indlæg: 1.070

PB  Blog

Sælges: Märklin 3396 BR 86

 

Jeg har denne Märklin 3396, ombygget, med en ESU lokpilot 3 - dvs ingen lyd! og en märklin permanentmagnet og anker samt motorskjold. Modellen er hel og fin, på nær den dome hvor skruen sidder, til at fastspænde overdel til underdel. Den er sprækket, og limet (pænt) igen og holder som den skal. Man skal nok bare ikke overspænde skruen Wink

Der er ikke noget brækket af eller andre skader. Med lidt fingersnilde og de rigtige reservedele kan man bygge TELEX kobling i den (tror faktisk kun det er selve spolen man skal anskaffe sig) Lokomotivet ligger naturligvis i sin oprindelig eæske. Det lysterer adresse 78 og kommer fra et ikkeryger hjem Smile

Den kører fint - men for at den skal køre godt, så skal der nok ændres lidt i CV værdierne - det har jeg ikke selv rodet med endnu.

Pris: 400,- evt plus porto

 

Billede     Billede     Billede  

Billede     Billede     Billede

Billede     Billede

__________________

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 0 kan lide
Top

Picture

f1freakdk

St. Heddinge

Indlæg: 1.070

PB  Blog

stadig til salg  Smile

__________________

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.