Picture

pantherdk

Indlæg: 3

PB

Diverse Gammelt Marklin 1967-1968 og Faller til salg

BilledeBilledeBilledeHej

Skal flytter og fandt det gamle marklin og faller på loftet.
Nogler herinde som kunne være interesseret i at købe det hele eller dele af det, lokomotiver køre og skinner er i god stand

Lidt ekstra info

Marklin 3200 alle vogne er pæne, er i tvivl om det er de korrekte antal skinner der ligger i kassen, kassen bære præg af slid 2 af hjørnerne er knækket
Lokomotive bære præg af brug men virker ellers, vogne fin stand

Marklin 6067 Toget er i efter min menning meget fin stand, virker kassen bære prøg af lidt skader især i hjørner, kan læse mig til dette er et eftertragtet tog
Marklin 4045  2 styk, kasserne er fine, slid men ingen huller, ser ud til de også er eftertragtet

 

Kataloget er fra 1966/1967 og er på dansk.

Udover det er der noget FALLER, uden transformator så jeg ved ikke om bilerne virker, skinnerne til det kræver lidt rengøring men eller ser det fint ud, de 5 kasser er meget pæne
Årgang vurderes til samme som toget

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

f1freakdk

St. Heddinge

Indlæg: 1.070

PB  Blog

pantherdk skrev:

BilledeBilledeBilledeHej

Skal flytter og fandt det gamle marklin og faller på loftet.
Nogler herinde som kunne være interesseret i at købe det hele eller dele af det, lokomotiver køre og skinner er i god stand

Lidt ekstra info

Marklin 3200 alle vogne er pæne, er i tvivl om det er de korrekte antal skinner der ligger i kassen, kassen bære præg af slid 2 af hjørnerne er knækket
Lokomotive bære præg af brug men virker ellers, vogne fin stand

Marklin 6067 Toget er i efter min menning meget fin stand, virker kassen bære prøg af lidt skader især i hjørner, kan læse mig til dette er et eftertragtet tog
Marklin 4045  2 styk, kasserne er fine, slid men ingen huller, ser ud til de også er eftertragtet

 

Kataloget er fra 1966/1967 og er på dansk.

Udover det er der noget FALLER, uden transformator så jeg ved ikke om bilerne virker, skinnerne til det kræver lidt rengøring men eller ser det fint ud, de 5 kasser er meget pæne
Årgang vurderes til samme som toget

 

Tjek evt prisniveau for faller sms banen, her: https://m.ebay.de/sch/i.html?isRefine=true&_from=R40&_trksid=p2060353.m570.l1311.R1.TR12.TRC2.A0.H0.Xfaller+.TRS0&_nkw=faller+ams&_sacat=0&_trksid=p2060353.m570.l1311.R1.TR12.TRC2.A0.H0.Xfaller .TRS0&_mwBanner=1

Din 3067 og dine passagervogne er nok det mest interessante af det du har. (Ikke at jeg selv er interreseret) din 3067 er det dog afhængigt af udgaven.

 

Her en søgning på vognene (bemærk at der kan være forskellige udgaver under samme nummer) 

 https://m.ebay.de/sch/i.html?_mwBanner=1&isRefine=true&_osacat=0&_odkw=faller+ams&_from=R40&_trksid=p2334524.m4084.l1313.TR3.TRC2.A0.H0.Xmärklin+4045.TRS0&_nkw=märklin+4045

 

__________________

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 0 kan lide
Top

Picture

pantherdk

Indlæg: 3

PB

Tak for tippet med faller, havde helt glemt Ebay i tyskland.
Kan se det er der jeg nok skal forvente at kunne komme lettest af med det.

Og ja du har ret i at Lokomotivet plus de 2 vogne nok er det de rer mest værd, dog er den vogn med de 4 biler også i okay kurs kan jeg se, dog har jeg ikke emballagen.

Men håber der måske er nogle herinde der kunne være interesseret i det hele eller en stor del af det, jeg er klar på en rimelig pris hvis nogle kan bruge noget af det og måske vidersælge resten

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lagoni

Indlæg: 32

PB

Hvis du har en ca. pris på de to DSB-passagervogne, så vil jeg måske gerne byde Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

pantherdk

Indlæg: 3

PB

Jeg tænkte en 400-500 kr. stykket

For alt marklin havde jeg tænkt 2500, men kan godt lokkes til en hurtigt handel

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lagoni

Indlæg: 32

PB

Okay, det er så liiige en sqwiz over mit budget Wink

Jeg kan desværre ikke byde mere end 300 pr stk.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.