Picture

Marklin4me

Indlæg: 552

PB  Blog

Märklin Centralstation 2 artk.nr 60215

Hej Alle,

Har haft dette indlæg under digital, men ingen har kunne svare, så derfor prøver jeg under generelt.

Märklin har åbenbart problemer med at levere ders CS2 og på marklin.de har der siden marts måned stået følgende : Dieser Artikel ist zur Zeit nicht verfügbar - Denne vare er ikke tilgængelig i øjeblikket.

Er der nogen der kender årsagen til dette ?

 

God dag til alle:)

__________________

Stor modelbane hilsen

Ulrik R. Thomsen


Märklin Digital

medlem af MIST-ZEALAND og MJK Nordbanen

 www.marklinfan.dk 

Like 0 kan lide
Top

Picture

nyboder

Civil i forsvaret

København N

Indlæg: 404

PB

Det ser ud til at der kommer en ny version her til Oktober, så det kan være derfor.

__________________

Med venlig hilsen

Erik

Kører: Märklin, dansk, epoke 3-4-5 og Faller Car system.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Marklin4me

Indlæg: 552

PB  Blog

Hej Erik, Har kigget efter ny version, men har ikke fundet noget. Kan du fortælle mere. God weekend:)
__________________

Stor modelbane hilsen

Ulrik R. Thomsen


Märklin Digital

medlem af MIST-ZEALAND og MJK Nordbanen

 www.marklinfan.dk 

Like 0 kan lide
Top

Picture

bqg

Indlæg: 1.102

PB

Marklin4me skrev:

Hej Alle,

Har haft dette indlæg under digital, men ingen har kunne svare, så derfor prøver jeg under generelt.

Märklin har åbenbart problemer med at levere ders CS2 og på marklin.de har der siden marts måned stået følgende : Dieser Artikel ist zur Zeit nicht verfügbar - Denne vare er ikke tilgængelig i øjeblikket.

Er der nogen der kender årsagen til dette ?

 God dag til alle:)

En mulighed kunne jo være, at lagerbeholdningen er lav og de kun har til deres startsæt, eller de er i problemer igen, hvilket jeg ikke har set noget om på Stummi-forum.

Jeg har indtryk af, at Märklin har reduceret deres lagerbeholdning, hvis så en leverance slår fejl, mangler der artikler eller dele til fremstilling.
Det være dermed ikke sagt, at jeg syntes det er ok.

__________________

Hans Kurt Hansen

Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV

Like 0 kan lide
Top

Picture

gejo

Indlæg: 656

PB

 

Märklin har ikke et lager, så alle artikler er på lager og kan leveres. Det betyder ikke nødvendigvis, at artiklen er ved at udgå.

Eksempelvis havde Märklin i lange tider ikke den nye telexkobling til levering, siden kom den igen på lager, men var udsolgt på få dage. Restordre bliver jo leveret, når artiklen igen er på lager. Så måske er det blot et udtryk for en salgssucces?

Hilsen

Gert

Like 0 kan lide
Top

Picture

nyboder

Civil i forsvaret

København N

Indlæg: 404

PB

Marklin4me skrev:
Hej Erik, Har kigget efter ny version, men har ikke fundet noget. Kan du fortælle mere. God weekend:)

Da deres teknikker var heroppe og demonstrere den, sagde han det var den nye version og den ville komme i handlen til Oktober. En af forskellen fra de forrige, var at man kunne have næsten uendelige sporplaner på den nye.

På den han havde med var der 9 planer og jeg lavede den 10. uden problemer på den. 

__________________

Med venlig hilsen

Erik

Kører: Märklin, dansk, epoke 3-4-5 og Faller Car system.

Like 0 kan lide
Top

Picture

esben2009

Greve

Indlæg: 290

PB  Blog

Mere præcis, så skriver Märklin at artiklen midlertidigt ikke er til levering, hvilket betyder at den kommer igen.

__________________

De bedste toghilsner

Esben + John Larsen

Vi kører Märklin digital CS3+, epoke 4-5-6 materiel og tider vi selv har oplevet, favorittoget er DB ICE2 + SBB krokodillen Ce 6/8

Like 0 kan lide
Top

Picture

Marklin4me

Indlæg: 552

PB  Blog

Det har den så været siden april måned Sad(
__________________

Stor modelbane hilsen

Ulrik R. Thomsen


Märklin Digital

medlem af MIST-ZEALAND og MJK Nordbanen

 www.marklinfan.dk 

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.590

PB

Jeg kiggede i går på Nettog's hjemmeside, og de har den på lager ....

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

nyboder

Civil i forsvaret

København N

Indlæg: 404

PB

bygger01 skrev:

Jeg kiggede i går på Nettog's hjemmeside, og de har den på lager ....

Jeg har prøvede at købe en deroppe,men det lykkedes ikke. De ville ringe tilbage, men gjode det aldrig.

__________________

Med venlig hilsen

Erik

Kører: Märklin, dansk, epoke 3-4-5 og Faller Car system.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Marklin4me

Indlæg: 552

PB  Blog

Party Party Party jubiiiii...... Så er den på markedet igen. Har netop købt hos Taastrup Togkælder / Spor 23 i dag. Så nu må det gerne regne..
__________________

Stor modelbane hilsen

Ulrik R. Thomsen


Märklin Digital

medlem af MIST-ZEALAND og MJK Nordbanen

 www.marklinfan.dk 

Like 0 kan lide
Top

Picture

pejft

Kurser i modeljernbane hos AOF

Moderator

Indlæg: 2.142

PB  Hjemmeside

Marklin4me skrev:
Party :party: Party jubiiiii...... Så er den på markedet igen. Har netop købt hos Taastrup Togkælder / Spor 23 i dag. Så nu må det gerne regne..

Tillykke´, den bliver du rigtig glad for Wink

__________________

De bedste modeljernbanehilsener
Peter Topp Engelsted Jonasen

http://www.digitaltog.dk - http://www.kvv73.dk - http://www.jonasen.eu - www.digital-train.com

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.