Picture

Stationsforstanderen

IT Assistent

Indlæg: 101

PB

Faller 120226 Streckenschilderset H0

Hejsa...

På en tur til Holland hvor jeg er i skrivende stund faldt jeg over nedenstående " Streckenschilderset" i H0 ( Faller 120226 - se billede )

Men pludselig slog det mig... Hvor finder jeg en oversigt over hvad disse tyske skilte betyder.. Nogle af dem kender jeg - men de fleste aner jeg ikk hvad betyder...
Kan nogen hjælpe - så siger jeg tak på forhånd Smile

Faller 120226

I øvrigt er der her i byen Leeuwarden ( Leeuwarden ca. samme størrelse som Ålborg ) en ganske fin Modeljerbane forretning " De Treinenpassage " http://www.treinenpassage.com/ - den kan varmt anbefales ikke så meget for priserne men mere for udvalget. I øvrigt kan jeg fortælle at der ikke er nogle modeljernbaneforretninger i Gronningen - ifølge egne efteretninger - det tiltrods -så står der på nettet at der er en forretning med modeltog - men den lukkede bare for 3 måneder siden. Smile

__________________

MVH

Lars

(Stationsforstanderen)

Märklin Digital, C-skinner, CS3, MS2, Epoke II-III-IV-V .... og samler på Märklin ølvogne Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

f1freakdk

St. Heddinge

Indlæg: 1.070

PB  Blog

her er der i al fald en fin oversigt over rigtigt mange af skiltene, om ikke dem alle Wink

http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/index.html man skal dog klikke lidt rundt i de forskellige kategorier, men det er til at overleve.

 

 

__________________

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 0 kan lide
Top

Picture

Stationsforstanderen

IT Assistent

Indlæg: 101

PB

Hej Steen..

Ja - det er da et kanon godt site - mange tak for hjaelpen Smile

__________________

MVH

Lars

(Stationsforstanderen)

Märklin Digital, C-skinner, CS3, MS2, Epoke II-III-IV-V .... og samler på Märklin ølvogne Smile

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.