Picture

digi6600

Pensionist

Vejen

Indlæg: 36

PB  Blog

ESU Ecos 50000

Hej Alle.  Er der nogen her der ved hvor jeg kan finde en Dansk Manual til ESU ECos 50000   på nettetn til download ??

 

Vh Finn Ljung

Like 0 kan lide
Top

Picture

Busk

Indlæg: 474

PB

http://www.esu.eu/download/betriebsanleitungen/fruehere-produkte/

 Nåå der var jeg for hurtig, du bad jo om en dansk  Cool

VH Torben

__________________

Tysk epoke Iv & V - IB -Uhlenbrock Lissy - K-Skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

digi6600

Pensionist

Vejen

Indlæg: 36

PB  Blog

Ellers tak, Torben.   Jeg har den Danske version af ESU 50200  Er der nogen der ved hvor mkeget den afviger fra ESU 50000 ??

Vh Finn

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Er det den danske manual til Ecos II du mener? Den findes på nettet, en google bør få den frem.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 987

PB

Skovsøekspressen skrev:

Er det den danske manual til Ecos II du mener? Den findes på nettet, en google bør få den frem.

Jeps, den kan f.eks. findes her: http://www.marklinisterne.dk/_Downloads/101-ESU/Brugervejledninger_ECoS2/ESU-ECOS2-Brugervejledning-DanskUdgave_Final.pdf (der var endda et link til den på sporskiftets egen ECoS 2 side)

Peter

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Bent_P

Jyllands hovedstad

Indlæg: 1.592

PB

Vær dog opmærksom på at det ikke er ESU der har lavet manualen, men derimod Frank, der har kørt den gennem en omgang "maskinoversætning". Derfor står der en masse sludder ind i mellem. Eksempelvis står der: "Batterier monteret i ECOS bør kun fjernes når ECOS 2 er lukket helt ned og Stikkontakten er taget ud af Strømstikket".

__________________

Hilsen Bent P.

Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner

Like 2 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

En væsentlig grund til at jeg valgte en Ecos II var pga. tilgængeligheden, vidste der var lavet en dansk manual.

Og så er der forholdsvis mange der bruger den.

Mvh

Claus 

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

digi6600

Pensionist

Vejen

Indlæg: 36

PB  Blog

Fedt med alle de fine ( ligegyldige ) kommentarer, da de alle går uden om det jeg fra starten spurgte om, nemlig: Findes der en dansk oversættelse af ESU Ecos 50000, altså nr. 1 og ikke 50200.

Svaret på dette simple spørgsmål står endnu hen i det uvisse, så come on venner så svært er det vel ikke ??

 

Vh Finn

Like 2 kan lide
Top

Picture

f1freakdk

St. Heddinge

Indlæg: 1.070

PB  Blog

digi6600 skrev:

Fedt med alle de fine ( ligegyldige ) kommentarer, da de alle går uden om det jeg fra starten spurgte om, nemlig: Findes der en dansk oversættelse af ESU Ecos 50000, altså nr. 1 og ikke 50200.

Svaret på dette simple spørgsmål står endnu hen i det uvisse, så come on venner så svært er det vel ikke ??

 

Vh Finn

Come on Finn...

- det er vel ikke svært at regne ud at hvis den havde været nem at finde (hvis den overhovedet findes) så havde du nok fået svar med link til den. Det har du ikke og du har ikke selv kunnet finde en. Så er det nok ikke så nemt - vel?

Spørgsmålet er så om du forestiller dig at du med den attitude du lægger for dagen her, giver andre større... eller mindre! Lyst til at hjælpe...

Personligt tænker jeg - fint, du finder den bare selv...

 

 

 

__________________

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 5 kan lide
Top

Picture

Bent_P

Jyllands hovedstad

Indlæg: 1.592

PB

Den finnes ikke på dansk.

__________________

Hilsen Bent P.

Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner

Like 1 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.