Hej Sporskiftere,
Grundet flytning af privaten er der i den kommende tid kun åbent i PÅ SPORET på torsdag, fredag og lørdag i butikken på Vesterbrogade. Af samme grund kan bestillinger lagt på webshoppen i perioden frem til 1/9 blive forsinket i levering.
Jeg kan også løfte sløret for at forretningen flyttter til nye og større lokaler i forbindelse med min nye privatbolig - dette sker efter planen i slutningen af året 2014. Meget mere herom senere.
Med venlig hilsen
Bjørn Schultz
marrix
IT Udvikler
Valby
Det lyder spændende - plads er jo altid godt til varer og udstilling.
Kan du løfte sløret for hvor en nye placering vil være? Ikke nødvendigvis en adresse, men bare cirkaområde...
- Martin
Bjørn Schultz
Modeljernbaneforhandler
Hej Martin,
Fruen og jeg flytter såmend på landet, nærmere bestemt i nærheden af Fuglebjerg på Sorø-egnen.
Webshoppen bliver der selvfølgelig fortsat mulighed for at kigge i nårsomhelst og hvorsomhelst - og til alt held kører DSB til Sorø. Der bliver også oprettet en eller anden form for afhentningsservice fra Sorø station til de nye lokaler og retur igen.
Med venlig hilsen,
Bjørn Schultz
ct
Hej Bjørn!
Jeg håber at du holder en afskedsdag i butikken på Vesterbrogade - det er simpelthen en institution, der flytter fra hovedstaden! Vitrinerne med gamle danske modeller, herunder dine egne modificerede bl.a. ROCO-modeller, vækker minder!
Hilsen Christian
Jan Nøhrgaard
Debattør
Ja, Bjørn er "The Man"! Den største hvis man spørger mig.
Husker tydeligt når min bror og jeg var i Køwenhavnstrup, og stod og trykkede næserne flade mod butiksruden. Og da vi senere begyndte at få lidt penge mellem hænderne, kunne man måske få råd til en vogn eller to, når man nu alligevel var på familiebesøg på Djævleøen. Altså inden man selv flyttede herover, og for alvor blev "hooked".
Stor tak til dig, Bjørn. Tak for din entusiasme og din viden, og ikke mindst for alle de specialiteter, du har lagerført gennem tiden. Og held og lykke med der nye projekt. Det bliver spændende at besøge din butik i nye omgivelser.
De bedste hilsner
Jan
Bjørn Schultz
Modeljernbaneforhandler
Hej igen sporskiftere,
Vi er nu kommet så langt med flytningen, at vi har valgt at lukke forretningen på Vesterbrogade medens vi flytter de sidste varer. Vi skal afhænde butikslokalet d. 31 dec. så det er på høje tid.
Vi er dog altid til at få fat i på telefon 28723825 eller mail info@paa-sporet.com. Du kan også følge det videre forløb på vores hjemmeside http://www.paa-sporet.com.
Webshoppen førsøger vi at holde i gang, men der vil de næste måneder nok være nogle modeller der ikke let kan findes i flytterodet.
Vi åbner i nye lokaler på adressen
På SPORET
Tystrupvej 1
DK-4250 Fuglebjerg
Danmark
i begyndelsen af 2015.
Mange hilsener,
Bjørn Schultz
UTJ
Hej igen sporskiftere,
Vi er nu kommet så langt med flytningen, at vi har valgt at lukke forretningen på Vesterbrogade medens vi flytter de sidste varer. Vi skal afhænde butikslokalet d. 31 dec. så det er på høje tid.
Vi er dog altid til at få fat i på telefon 28723825 eller mail info@paa-sporet.com. Du kan også følge det videre forløb på vores hjemmeside http://www.paa-sporet.com.
Webshoppen førsøger vi at holde i gang, men der vil de næste måneder nok være nogle modeller der ikke let kan findes i flytterodet.
Vi åbner i nye lokaler på adressen
På SPORET
Tystrupvej 1
DK-4250 Fuglebjerg
Danmark
i begyndelsen af 2015.
Mange hilsener,
Bjørn Schultz
Til lykke med den nye matrikel. Jeg kan anbefale alle at tage et smut forbi for beliggenheden er sublim. Når man har besøgt den nye landliggerforretning kan man nemlig nyde naturen omkring Tystrup-Bavelse Sø for Hulegård ligger lige i nærheden af både søen og Kongskilde Friluftsgård. Måske kan kano og modeltog nu få en naturlig sammenhæng!