Picture

Ts4160

Kbh

Indlæg: 13

PB  Blog

Hobbytrade fra 2008

Hej

Er der nogle der er intreseret i at købe fra forhandler Litra ME rød/sort med lyd AC og DC fra den gode serie år 2008/09

Litra MZ serie 4 AC og DC fra den gode serie 2008/09

Litra MT grøn og rød/sort DC 2008/09

De er nye og har aldrig kørt og æsken er med det sorte skum som de altid har været i.

Jeg har købt en ME og den køre super godt,fik en dråbe olie div steder inden jeg kørte afsted med den.

http://shop.risloev-hobby.dk/group.asp?group=15

 

 

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Ts4160

Kbh

Indlæg: 13

PB  Blog

Ok

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Ts4160

Kbh

Indlæg: 13

PB  Blog

Vil kun have det bedste uden mislyde fra lok

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.727

PB

Nu har jeg altså undret mig gevaldigt over denne tråd i de sidste par dage ? ? ?

Hvorfor bliver du ved med at skrive få "underlige" ting som f.eks bare "ok"  i denne tråd ? 

Jeg tænker at det er for at folk skal lægge mærke til denne tråd ?  . . . men det kan jo være at der også er en dybere mening med det ?  Smile

Jeg tror faktisk de fleste herinde efterhånden har læst tråden . . . og jeg tror at de fleste - ligesom jeg - synes priserne er i overkanten.

Både ME, MZ og MT fra "den gode serie" fra Hobbytrade omkring 2008 plejer man andre steder at kunne købe for væsentlig lavere pris.

Det kan godt være at der er tale om nye produkter, som "kun" har ligget på en hylde i en del år, men det plejer det ofte også at være når man køber selvsamme produkter brugt hos en forhandler eller via QXL/DBA.

Jeg har for nyligt selv købt 2 stk ME med lyd til AC hos forhandler for kr. 1.400,- pr stk. . . . begge fra "den gode serie" omkring 2008 og begge nye uden brugsspor.

MZ 1448 med lyd fra samme årgang har jeg kun givet kr. 1.200,- for som en vitrine model via QXL . . dvs faktisk også en ny model der bare har stået på en hylde.

Jeg tror du/I skal justere priserne en anelse nedad før det for alvor bliver interessant. Det er nok derfor der er ingen der har skrevet svar eller kommenteret på dette indlæg . . . . dvs lige på nær mig nu her  Smile

Dette er på ingen måde ment som en kritik . . . jeg undrede mig bare lidt  Wink

Like 1 kan lide
Top

Picture

Tobran

Indlæg: 184

PB  Hjemmeside

Jeg købte rødsort ME sidste gang der kom rød/sorte da var prisen 1495,- med esu loksound fra Spor23. MZ 1448 købte jeg som ny på messen i Stoholm til 800,- kr uden dekoder, og en Esu 4.0 loksound køber jeg normalt til 675,- kr. De forhandlere der stadig har dem på hylderne, det er nok dem der har en fast høj pris.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.