Picture

litra S740

Taastrup

Indlæg: 48

PB  Blog

Viessmann signalsteuerbaustein 5210

Hej

Er der nogen her på forumet der er i besiddelse af en byggevejledning til 5210, som er et lodning modul til dcc digital styring af signaler, hvis der er nogen der kan hjælpe vil jeg blive glad, det er et sæt der blev solgt i en plastikpose over i spor 23 til en go pris men uden det fornødne loddeanvisning så det er jo ikke let at samle.

jeg vil blive glad hvis en skulle ligge inde med en som man vil tage en kopi af til mig og sende på mail

erik@sundgaard.com

på forhånd tak

Erik

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.600

PB

Er det denne Du mangler

http://www.viessmann-modell.com/shop/media/pdf/german/5210-02-DE,%20GB.pdf

Viessmann er flink til hjælpe med brugsanvisninger ...

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

litra S740

Taastrup

Indlæg: 48

PB  Blog

Hej

nej det er en vejledning der var i de sæt man selv skulle lodde sammen, den hedder vist 5290, der findes noget til motorola i disse sæt 5291/5293, men den hedder 5290 den jeg skal bruge ellers er det ikke nemt at få den til at virke da alle dele er in pose inden i .

Erik

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.600

PB

Hvis Du Googler det, findes Viessmann 5290 ikke, så et eller andet må være forkert ...... 

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

litra S740

Taastrup

Indlæg: 48

PB  Blog

Hej Jørgen

ifølg. de oplysninger jeg har fundet frem til er der 3 selvbyggersæt 5290/5291/5293 og ganske rigtigt jeg finder heller ikke noget, så det var derfor jeg prøvede herinde, det ku jo være der var en som havde de vise sten, som jeg ikke har fundet. men du skal da ha mange tak for forsøget

Erik Sundgaard

Like 0 kan lide
Top

Picture

Snuden

Underbetalt kontorsmølf

Haderslev

Indlæg: 590

PB  Blog

Så kan du godt tænde loddekolben:-)

http://www.viessmann-modell.com/shop/media/pdf/german/5290-03-DE,%20GB.pdf

__________________

MVH

Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Like 0 kan lide
Top

Picture

litra S740

Taastrup

Indlæg: 48

PB  Blog

Hej Morten

Det var lige den jeg tænkte på, det blev jeg glad for - mange tak, det er vel kke sådan at du har et farvefoto af bundkortet, det vil fuldende al den hjælp jeg har fået endnu en gang tak for hjælpen

Erik

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Snuden

Underbetalt kontorsmølf

Haderslev

Indlæg: 590

PB  Blog

litra S740 skrev:

Hej Morten

Det var lige den jeg tænkte på, det blev jeg glad for - mange tak, det er vel kke sådan at du har et farvefoto af bundkortet, det vil fuldende al den hjælp jeg har fået endnu en gang tak for hjælpen

Erik

 

 

Det var så lidt:-)

Jeg  har fundet den her, klick på billedet, så bliver det større.

http://www.conrad.de/ce/de/product/212529/5210V-Aktive-Signalbild-Ansteuerung

__________________

MVH

Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.