Jeg har bygget lyd i min. Decoderen er en ESU loksound V 4.0. Decoderen kan ligge henne fremme lige foran det grå tag og højtaleren er sat under værktøjskassen under toget, hvor der jeg tør næsten ikke sige det men jeg har boret hulle i den løse kasse. Højtaleren er en anden end std kan ikke lige huske nummeret.
Så er det foruden en meget flot og velkørende model og med rigtig god trækkraft næsten så god som en Märklin my.
SC
Mekaniker
Hej allesammen
Er der der nogen af jer der har monteret en lyddekoder i dette lokomotiv og kan det lade sig opføre ???
Måske et roco nr ville hjælpe, så det var til at se hvad det er for et tog??
Søren
3 Skinne, C skinner. Epoke lidt af det hele.
ECOS 1 og ECOS 2 og Touch Cab
Bent_P
Jyllands hovedstad
185 Scandinavia må det vist være. 152 er ikke godtkendt til skandinavien.
Hilsen Bent P.
Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner
kifa
Pensionist
Onsevig
Ja ! Selvfølgelig !! Jeg vil lige rette en fejl! Sorry !! Jo det er Br 185 332-1 8) . Og det er Roco nnr. 68709.
Mvh. KF
Kim
kifa
Pensionist
Onsevig
Tja ! det er rigtigt ! :) Men det var en skrivefejl! Men det jo BR 185 !" Ubs !!
Kim
mr-data
Der findes umiddelbart to dekodere som kan udrustes med lyd til br 185. Disse er LokSound 3.5 eller LokSound 4 fra ESU.
Interesserer mig generelt mest for jernbanerne øst for Storebælt, navnlig på Syd-Sjælland og og Lolland-Falster.
Trix startsæt, suppleret med udvidelse af antal skinner og en MS2 til styring.
SC
Mekaniker
Hej
Jeg har bygget lyd i min. Decoderen er en ESU loksound V 4.0. Decoderen kan ligge henne fremme lige foran det grå tag og højtaleren er sat under værktøjskassen under toget, hvor der jeg tør næsten ikke sige det men jeg har boret hulle i den løse kasse. Højtaleren er en anden end std kan ikke lige huske nummeret.
Så er det foruden en meget flot og velkørende model og med rigtig god trækkraft næsten så god som en Märklin my.
Søren
3 Skinne, C skinner. Epoke lidt af det hele.
ECOS 1 og ECOS 2 og Touch Cab
kifa
Pensionist
Onsevig
Det er måske fordi at den har en god egenvægt,så at den har en godtrækkraft .
Kim
HNE3003
sælger
træk kraften er stor, har lige haft 34, 4 akslet vogne efter min, op af min Helix, med en stigning på 1,9 % og den kørte bare
så jo, den kan godt trække..
WWW.ets.acnshop.eu
DCC på Tillig Elite, mest Danske toge, men alt der
har kørt i DK er velkommen, gerne MY´er og MZ´er
og ME`er....
Intellibox Games on Track