Picture

Lincoln

PB

Ombygning af Märklin 3374 med 60760?

Jeg har købt mig et Märklin 3374 (Delta) med fast programmeret adresse (72) - umiddelbart ikke noget problem. Men jeg opdagede først bagefter at jeg allerede har et lokomotiv med samme fast programmerede adresse! Puzzled

Er det muligt at ombygge 3374'eren med Märklins ombygningssæt 60760? Eller findes der et andet ombygningssæt?

CS2 & Märklin 3-skinne

Like 0 kan lide

Picture

f1freakdk

St. Heddinge

PB  Blog

Lincoln skrev:

Jeg har købt mig et Märklin 3374 (Delta) med fast programmeret adresse (72) - umiddelbart ikke noget problem. Men jeg opdagede først bagefter at jeg allerede har et lokomotiv med samme fast programmerede adresse! Puzzled

Er det muligt at ombygge 3374'eren med Märklins ombygningssæt 60760? Eller findes der et andet ombygningssæt?

Det skulle der ikke være nogle problemer i. Hvis det kun er for at ændre adresse så bør der være enten loddeøer eller et lille "museklaver" på din decoder i 3374, der kan du så ændre adressen. Men i det nye decoder/anker/magnet sæt får du jo 5 polet motor og lastafh acceleration og nedbremsning. Selve decoderen er måske ikke den bedste (i flg hvad der skrives ude i den store verden) men det vil jo uanset hvad blive en forbedring i forhold til det der nu sidder i din 3374 Wink

her --> http://www.digitaltog.dk/lokomotiv_dekoder_Maerklin.htm kan du læse lidt om adresseændring på deltadecodere med hhv loddeøer og museklaver.

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 0 kan lide

Picture

Lincoln

PB

Tak! Jeg prøver lige at se om jeg kan hitte ud af at lodde mig frem til en ny adresse Wink

Jeg har 60760 i flere af mine gamle lok - jeg er nu godt tilfreds med den!

Update: Så fik jeg loddet ø nr. 3 sammen og loket har nu adresse 54 Smile

CS2 & Märklin 3-skinne

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.