Jeg har købt mig et Märklin 3374 (Delta) med fast programmeret adresse (72) - umiddelbart ikke noget problem. Men jeg opdagede først bagefter at jeg allerede har et lokomotiv med samme fast programmerede adresse!
Er det muligt at ombygge 3374'eren med Märklins ombygningssæt 60760? Eller findes der et andet ombygningssæt?
Jeg har købt mig et Märklin 3374 (Delta) med fast programmeret adresse (72) - umiddelbart ikke noget problem. Men jeg opdagede først bagefter at jeg allerede har et lokomotiv med samme fast programmerede adresse!
Er det muligt at ombygge 3374'eren med Märklins ombygningssæt 60760? Eller findes der et andet ombygningssæt?
Det skulle der ikke være nogle problemer i. Hvis det kun er for at ændre adresse så bør der være enten loddeøer eller et lille "museklaver" på din decoder i 3374, der kan du så ændre adressen. Men i det nye decoder/anker/magnet sæt får du jo 5 polet motor og lastafh acceleration og nedbremsning. Selve decoderen er måske ikke den bedste (i flg hvad der skrives ude i den store verden) men det vil jo uanset hvad blive en forbedring i forhold til det der nu sidder i din 3374
her --> http://www.digitaltog.dk/lokomotiv_dekoder_Maerklin.htm kan du læse lidt om adresseændring på deltadecodere med hhv loddeøer og museklaver.
Mvh Steen
Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK
Mine Spor N eskapader
Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog
Lincoln
Tak! Jeg prøver lige at se om jeg kan hitte ud af at lodde mig frem til en ny adresse
Jeg har 60760 i flere af mine gamle lok - jeg er nu godt tilfreds med den!
Update: Så fik jeg loddet ø nr. 3 sammen og loket har nu adresse 54
CS2 & Märklin 3-skinne