Picture

PeterH

Jyllinge

Indlæg: 2

PB

MS 2 og digitalt sporskifte 74460

Hej

Kan man styre digitalt sporskifte (gammmelt) 74460 med mobile station 2 ?  Jeg har indstilllet koderne på "klaveret" men får ingen kontakt . Jeg har også nogle nyere sporskifte, hvor koderne er anderledes og der har jeg ingen problemer med at skifte fra Mobile Station.

Mvh Peter

Like 0 kan lide
Top

Picture

Godsbanen

Vanløse

Indlæg: 374

PB

Det skal den da kunne. Er du sikker på at du bruger de rigtige adresser/har stillet klaveret rigtigt?

Like 0 kan lide
Top

Picture

PeterH

Jyllinge

Indlæg: 2

PB

Tak for svaret. Ja, jeg er ret sikker på, at jeg har kodet korrekt, så det er sikkert det digitale drev, der er i stykker. De er købt brugt og sælger påstår de virkede. Så lærer man at teste før man køber.  Puzzled

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

f1freakdk

St. Heddinge

Indlæg: 1.070

PB  Blog

PeterH skrev:

Hej

Kan man styre digitalt sporskifte (gammmelt) 74460 med mobile station 2 ?  Jeg har indstilllet koderne på "klaveret" men får ingen kontakt . Jeg har også nogle nyere sporskifte, hvor koderne er anderledes og der har jeg ingen problemer med at skifte fra Mobile Station.

Mvh Peter

Ved faktisk ikke om det kan være løsningen. Men du kan vælge om din MS skal køre på MM - DCC eller MM/DCC protokol. Prøv at sætte den til MM alene... måske det gør en forskel 

 

__________________

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 0 kan lide
Top

Picture

Godsbanen

Vanløse

Indlæg: 374

PB

Chekkede lige. Jeg har ét sporskifte med den gamle dekoder med adresse 2. Det virker fint med MS 2. (For at få adresse to skal 2 3 5 7 og 10 være "on"). Jeg havde et andet af de gamle (købt brugt siddende i et sporskifte, men det begyndte at "synge", så det er udskiftet).

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.