Det er vist ikke blevet omtalt tidligere her på siden, at McK laver yderligere to udgaver af den allerede planlagte MT, at ER også kommer i rød, og at der kommer nye udgaver af ME (herunder NRFAB i de spøjse farver).
Det er hermed gjort, og det kan så samtidig være en anledning til at skrive lidt om et yndlingsemne hos mange, nemlig hvad vi godt kunne tænke os, at producenterne (i dette tilfælde McK) lavede. McK har ganske vist sat tempoet lidt ned siden starten, men ovennævnte nyheder tyder da på, at der er et vist marked for deres modeller, og en del tyder også på, at mange MJ-folk godt kan finde plads til en model i McK-kvalitet, selv om der er eller har været tilsvarende modeller på markedet allerede.
EA: Spørgsmålet er, hvor længe vi skal vente på ACME, og om ACME i virkeligheden tøver af frygt for at blive ramt af det samme, som ramte Hobbytrade, da de lavede et nyt oplag af MZ IV - nemlig at McK lige efter lancerer en tilsvarende model? Jeg vil hverken spekulere i forløbet om MZ IV eller sprede rygter om EA, for jeg ved absolut ingenting om producenternes forhold til hinanden, men da det røde førerhus fra ME er det bærende element i McK's logo, og da ME tilsyneladende sælger helt pænt, ligner det da en tanke, at McK også kunne have interesse i dens elektriske fætter, der kan laves i næsten lige så mange bemalinger.
MH: I forlængelse af projekt MT ville det godt nok være herligt, om man kunne få denne hos DSB vidt udbredte klassiker i McK-kvalitet.
MA: Nu bliver det mere kompliceret, for Roco har jo solgt en del af dem i årenes løb, men når man ser på MF og ER, som først var blevet opgivet af McK og siden blev lavet i flere eksemplarer end først planlagt, tyder noget som allerede nævnt på, at de fleste godt kan finde plads til en model i McK-kvalitet, selv om den er lavet tidligere af andre.
jhcn
IT & AV vejleder, C. la Cours Skole
Lystrup
Indlæg: 754
Mit trækkraft ønske er såmænd stadig en ægte dansk Köf
Og den kunne jeg bruge i grøn, rød/sort og som den ser ud hos Midtjyske Jernbaner.......
Det har jeg så nok ikke råd til, men man må vel gerne drømme
Henrik
Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.
Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner
bygger01
Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog
Herning
Indlæg: 2.671
Er Märklins røde DSB köf for langt væk fra det ?
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).
Skott
Ingeniør
Indlæg: 1.929
Jeg så gerne en Frichs Køf.
Men skulle det være rigtig fedt, blev det en H II, lig H 783, der gennemgår restaurering i Gedser.
På vognfronten kunne de store hjælpevogne være fede at få som industrimodel: https://images.app.goo.gl/d6oqsjqjMEw9Gp5s7
Med venlig hilsen
Skott
jw
Indlæg: 29
Jeg savner Frichs firkantede som færdig model (og glæder mig til Marcipanbrøddet)
Knarbjerg
Stationsbestyrer
Indlæg: 157
For mig er MH det mest ikoniske rangerlokomotiv og vil helt sikkert komme på indkøbssedlen hvis, Mck skulle beslutte at starte en produktion
Hilsen Knarbjerg
Dansk i overgangsperioden mellem epoke III og IV
med fokus på køreplanskørsel og rangering.
http://www.knarbjerg.blogspot.com
Også på YouTube: Søg efter "Knarbjerg Banen"
jhcn
IT & AV vejleder, C. la Cours Skole
Lystrup
Indlæg: 754
Er Märklins røde DSB köf for langt væk fra det ?
Hej Jørgen
Hvis det er denne du tænker på, så ja. Som du måske kan se har jeg den gamle variant, og jeg ville hellere have en med fx skrå næse - og nok helst i grøn
Mvh
Henrik
Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.
Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner
fkm
IT-Systemadministrator
Indlæg: 611
En supermodel af MY kunne i den grad være interessant - der er desværre nok allerede produceret i mange varianter, men en ægte dansk MY som ikke har en over 20 år gammel teknologi som Heljans har. Her vil der også være mulighed for mange varianter på få forme, både DSB og privatbaner (det irriterer mig at LJ M38 ikke er kommet i en korrekt udgave). Ser man på MX, så er det jo en ganske velkørende maskine - ja også de nye MZ IV. (nittetællerne vil jo altid kunne finde en detalje eller 2 som kunne være anderledes).
Litra EA jo ACME kan jo ikke tage sig sammen, og der er 3 danske farvevarianter at tage af (plus nogle bulgarske med kender ikke markedet der )
Litra EB kommer i en lind strøm fra mange producenter, så den vil jeg betragte som uinteressant
S-tog - 4. generation, måske også 2. generation
MK ranger
MH ranger
Damp vil jeg ikke forholde mig til, da det ikke er mit interesseområde
Og på vognsiden: Danske UIC personvogne (A, AB, B,BK BD osv) gerne med lys og en for markedet standarddekoder
H0, 2 skinne DCC, dansk i nyere epoker
LasseSteen
Indlæg: 1.778
Mit største ønske til MCK er faktisk en Eg.
Der er jo efterhånden en del bemalinger, der kan udsendes.
(Heljans model vil jeg ikke kommentere yderligere på. Især ikke DB Schenker udgaven.)
Men en Ea fra MCK ? Jeg vil sige Ja, Mange Tak
Toftegaard
Norway
Indlæg: 121
Min Top 10-ønskeliste til McK er:
Mvh Toftegaard
trainmad
Indlæg: 160
Min Top 10-ønskeliste til McK er:
1. IC5
---CUT
9. MB (lyntog)
10. BS (lyntog)
Mvh Toftegaard
Hej Toftegård og andre..
Undskyld mig, men jeg tillader mig lige at spørge:
Hvad er en 'IC5'??
Hvorfor en litra MB, Heljan har jo lavet en litra Ms med et mindre godt resultat, og derfor sikkert ønsket af mange, hvis modellen kunne være velkørende, og så kunne MCK derudfra lave en litra Mb, da det ikke er det helt store der skal lave anderledes.
Hvad er Litra Bs?? Er det en styrevogn til litra Ma??
Mvh..
TrainMad..
Ps: Har DU kørt med DIT tog idag??
3-skinne epoke lll, dansk/tysk i det 'fiktive' Lauenburg. Cs1 RELOADED + 2 x Uhl. IB. WDP 2015.2'Ein leben ohne MODELLBAU, ist defintiv möglich, aber ganz SINNLOS!!!'
joergen1978
Automatiktekniker/ elektronikmekaniker
Billund
Indlæg: 180
IC5 (APO) var/er en vognstamme på 5 vogne, hvor de 2 styrevognene ligner litra Me/Ea.
Vognene køre i dag i Iran, ligesom flere B og Bn vogne gør.
https://www.jernbanen.dk/lyntog.php?typenr=4
Litra MB er en 4 vognsstamme af MS lyntoget, hvor der er visuelle forskelle på MS og MB, selv om det er MS lyntog der er sat en ekstra vogn i, da de første 4 MS lyntog viste sig ikke at være nok og med nye længere færger, blev der plads til den ekstra vogn.
MS
https://www.jernbanen.dk/lyntog.php?typenr=1
MB
https://www.jernbanen.dk/lyntog.php?typenr=2
litra Bs kan være fra Ma lyntoget!
https://www.jernbanen.dk/lyntog.php?typenr=3
Eller damplokomotivet litra Bs
https://www.jernbanen.dk/damp.php?s=1&litra=BS&typenr=2
Jørgen Rasmussen
medlem af FREMO
Køre Dansk epoke 4c-6
Toftegaard
Norway
Indlæg: 121
Hej Toftegård og andre..
Undskyld mig, men jeg tillader mig lige at spørge:
Hvad er en 'IC5'??
Hvorfor en litra MB, Heljan har jo lavet en litra Ms med et mindre godt resultat, og derfor sikkert ønsket af mange, hvis modellen kunne være velkørende, og så kunne MCK derudfra lave en litra Mb, da det ikke er det helt store der skal lave anderledes.
Hvad er Litra Bs?? Er det en styrevogn til litra Ma??
Hej, her er præcise referencer til omtale på Jernbanen.dk:
DSB IC5 er også omtalt her https://da.wikipedia.org/wiki/IC5. Jeg har rettet "10. BS (lyntog)" til det korrekte "10. MS (lyntog)". Beklager!
Mvh Toftegaard
CH
Indlæg: 69
Klart MH, der trænger til at komme en opdateret version. Og der er jo forskellige epoke III- og IV-varianter.
Et nyt MS-lyntog, der kan laves i nogle varianter.
Af damp især R-maskinen. Med den interesse der er for gør-det-selv-projekter må, må der være basis for en. Og der er ikke så mange af os, der vil give godt 14.000 kr. for en færdig model.
Mvh
Claus
peterw
Ingeniør
Frederiksberg
Moderator
Indlæg: 1.008
Heh, det her handler jo som så meget andet om smag og behag... Jeg er f.eks. ikke rigtig til damp-materiel, men jeg ville helt sikkert være køber til
* Ægte dansk Frichs-Køf
* MH
* Apo-lyn / "IC5"
* EA
* 2. og 3. g S-tog
På måske-listen står
* MS-lyntog
* MY "lavet fra ny"
Mvh Peter
Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.
JPK
Indlæg: 16
Spændende. Personligt håber jeg der er hold i 'rygtet'. Må man spørge, hvor informationen kommer fra? McK har ikke opdateret deres nyhedsside siden maj sidste år. Intet nyt vedr MT, som jeg selv går og venter på. Vil også uden tøven købe en ME (i rød/sort), hvis der kom flere på markedet.
Jeg er kæmpe fan af McK, idet jeg finder detaljeringsgraden uden sammenligning. Men kommunikationsniveauet kunne godt kunne trænge til et løft. Synes det er ærgerligt, at sådanne nyheder skal læses på et forum og ikke deres hjemmeside.
Mht ønsker: en MY. Og skulle jeg købe flere vogne, så et 'genoptryk' af deres blå Bn vogne
nktog
Indlæg: 119
Informationen om de nye modeller kommer fra McK's hjemmeside.
Det fremgår under de enkelte litra under 'Modeller' http://mck-h0.dk/modeller/
(Se under ME, MT og ER)
mvh
Niels Kristainsen
nr1forme
Indlæg: 38
Rigtigt gode nyheder!
Findes der en forventet leveringsdato for nyoplaget af ME?
Det står ikke noget om det på hjemmesiden.
Mvh!
Emil
F.Ormstrup
Indlæg: 2.669
Rangermaskiner
(MH)
(MT)
MK
Togsæt
MB
(MS)
Apo-lyn + trækkraft
Strækningsmaskiner
Her er der efterhånden ikke meget tilbage, når jeg ikke vil købe maskiner med pantografer.
mvh
Flemming
SVJMJK
Dansk H0 - Modul Samkørsel
Peters Skibsværft
Peters Garage
F.Ormstrups Blog
Thomas Jespersen
Indlæg: 419
Mit store ønske er en køf. De har været på stort set alle stationer med rangering og mange er stadig i drift, selv privatbaner.
JPK
Indlæg: 16
Informationen om de nye modeller kommer fra McK's hjemmeside.
Det fremgår under de enkelte litra under 'Modeller' http://mck-h0.dk/modeller/
(Se under ME, MT og ER)
mvh
Niels Kristainsen
Tak! Det havde jeg ikke set (de skjuler det godt)
nr1forme
Indlæg: 38
Hej!
Jeg har lige været i kontakt med Ken Rosa fra Hobbykæden.
Han oplyser at de "nye" ME lokomotiverne forventes i september 2021. Men han opfordrer allerede nu at hvis man ønsker sikre sig om et lokomotiv så må man sende en besked og forudbestille. Der produceres kun 100 stk af DSB varianterne og kun 50 af NRFAB varianten så de kommer hurtigt bli udsolgte.
Mvh!
Emil
DSB1989
Frederiksberg
Indlæg: 43
Godt at se, at jeg ikke er det eneste medlem af den menighed, der vi sige "ja og amen" til nye lokomotiver fra McK - og at MH og EA også står højt på listen hos andre.
Jeg kunne også godt tænke mig en MY, men da den er lavet af mange andre producenter allerede, tvivlede jeg på, at der kunne være grundlag for at lave den hos McK, og jeg skrev den derfor ikke på i første indlæg. Nu da jeg kan se, at der er flere andre, der nævner den, tilslutter jeg mig dog meget gerne.
Da jeg allerede har ME 1535, overvejer jeg lige, om jeg virkelig skal have dobbelt op med ME 1507, men hvis man ikke har en rød/sort ME allerede, ville jeg ikke være et sekund i tvivl. Alle modeller fra McK er flotte, men ME hører (sammen med MZ1445 og 1458) efter min mening til de største mesterværker i min lille samling.
fkm
IT-Systemadministrator
Indlæg: 611
Godt at se, at jeg ikke er det eneste medlem af den menighed, der vi sige "ja og amen" til nye lokomotiver fra McK - og at MH og EA også står højt på listen hos andre.
Jeg kunne også godt tænke mig en MY, men da den er lavet af mange andre producenter allerede, tvivlede jeg på, at der kunne være grundlag for at lave den hos McK, og jeg skrev den derfor ikke på i første indlæg. Nu da jeg kan se, at der er flere andre, der nævner den, tilslutter jeg mig dog meget gerne.
Da jeg allerede har ME 1535, overvejer jeg lige, om jeg virkelig skal have dobbelt op med ME 1507, men hvis man ikke har en rød/sort ME allerede, ville jeg ikke være et sekund i tvivl. Alle modeller fra McK er flotte, men ME hører (sammen med MZ1445 og 1458) efter min mening til de største mesterværker i min lille samling.
Og MZ1445 er "kun" produeret for McK af Hobbytrade, ikke en nyudvikling, mn den er flot
Har selv 3 x ME, 2 x MZ & 2 x MX (+2 fra Dekas, som jo designer for McK)
H0, 2 skinne DCC, dansk i nyere epoker
LasseSteen
Indlæg: 1.778
Jeg vil ikke sige nej til et par My´ere i MCK kvalitet. Men jeg tror det er tvivlsomt.
Men en Ea, det håber jeg også på. Der er alligevel en del udgaver/bemalinger der kan laves.
Og hvis nu MCK vil kaste sig over et strøm-lok, så lad os som sagt også få en ordentlig Eg´er i MCK kvalitet. Der er jo også mulighed for salg til udlandet, da jeg ved den er efterspurgt af mange af vores modeltogs-venner syd for grænsen
Det næste her står så helt for min egen regning, men jeg tror faktisk der er sandsynlighed for, at Eg´erne på et tidspunkt vil være fortid i DK. Jeg tror de flytter til DB Cargo i Tyskland på ét eller andet tidspunkt, nu når Vectron er godkendt til kørsel i DK. Men det er som sagt bare en helt egen betragtning. Vi må se. Men hvis Eg´erne skulle flytte til Tyskland, så er der jo bare endnu mere salg i en flot vellignende model
gmmz
Lokomotivfører
Indlæg: 83
Jeg kunne jo,godt tænkemig,
at der blev lavet en korrekt Wlabr,
den engelske sovevogn, så nattoget kunne blive korrekt..
mvh
Søren Andersen
peterw
Ingeniør
Frederiksberg
Moderator
Indlæg: 1.008
Jeg kunne jo,godt tænkemig,
at der blev lavet en korrekt Wlabr,
den engelske sovevogn, så nattoget kunne blive korrekt..
Rigtigt, det kunne være ganske interessant! Men lidt et niche-produkt måske. De fleste kunder til den vogntype er nok at finde i UK hvor den foretrukne skala jo er OO / 1:76.
Jeg har selv et byggesæt fra Mikkel Elling / Kalundborg-modellerne liggende, hvilket sikkert kan blive OK men naturligvis ikke får den detalje-rigdom en McK model ville have.
(- Men i det mindste i langt bedre overensstemmelse med originalen end Lima's 1:76 model indrangeret i et 1:87 tog... )
Mvh Peter
Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.
Litra P
Indlæg: 1.852
Nu er der jo nok stadigvæk mange, der stadig kører epoke III, så på deres vegne vil jeg foreslå:
Lyntog, MB firevognstog
MK/FK
MH
Litra R (II), for dem der kører jysk
Litra H (II), for dem der kører jysk
AD/AY
AX
A og B i vinrød udgave (findes brugt ja, men er blevet meget sjældne)
DD
DJ
S (I)
Venlig hilsen
Lars
Märklin C, Digital, C-spor, Danmark, epoke III...
Snuden
Underbetalt kontorsmølf
Haderslev
Indlæg: 604
Nu er det ganske gratis at ønske, så jeg kunne godt tænke mig at se damplokomotiverne H(II) og O.
MVH
Morten Strårup
K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.
Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.
rejsing59
Laboratorie arbejdere, beton og grus industri
Sweden
Indlæg: 18
Lyntog MB + MS
Damp S
Vogn AD/AY
Venlig hilsen,
Paul
Paul
Cooldad
Indlæg: 26
Jeg kan helt klart tilslutte mig Siemens MK rangermaskine: https://www.jernbanen.dk/motor_solo.php?s=182&lokid=942
I modsætning til mange af de andre ønsker, så fås der ikke allerede en MK... end ikke hos udenlandske små-producenter. Den vil helt klart være udfordrende at få trækkraft i med kun 2 aksler, så den skal måske ha lidt magnethjælp. Jeg er dog sikker på, at der ville blive langet MANGE af dem over disken.
Mvh
Klaus
Bent_P
Jyllands hovedstad
Indlæg: 1.638
MK ville være spænnene. Det med de to aksler er vel ikke noget problem. Roco har med sin Köf bevist at selv med 1 trækkene aksel er der masser af power, uden magneter. https://youtu.be/9KEBucXkQjk
Hilsen Bent P.
Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner
Cooldad
Indlæg: 26
Ja, der er sandelig fin træktraft!! Typisk Roco som laver materiel der kan mere end og stå og se fin ud i en vitrine Det kunne da være at man skulle opfordre Roco til lave en sådan... de bruges f.eks også i Tyskland og Holland.
Kan se at MK tidligere er blevet diskuteret: https://www.sporskiftet.dk/forum/dsb-mk
Også udenlandske har den på agendaen: https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=56217.0
Kleinspoor har tidligere lavet den: https://issuu.com/jsport65/docs/kleinspoor_2004n/1?ff (Dem har jeg tidligere skrevet til uden at få svar)
Cooldad
Indlæg: 26
Mht MK, så kan man jo også bare lave den i LEGO :)
https://www.eurobricks.com/forum/index.php?/forums/topic/182166-moc-vossloh-g-322-g-400-b-8-wide-shunters/
https://togklodsen.createaforum.com/index.php/topic,346.0.html
Svend
Ballerup
Indlæg: 1.340
MH og R-maskine
Svend
Gert
Udgiver af jernbanebøger
Veenendaal Netherlands
Indlæg: 4.961
Kleinspoor har tidligere lavet den: https://issuu.com/jsport65/docs/kleinspoor_2004n/1?ff (Dem har jeg tidligere skrevet til uden at få svar)
Faktisk har KleiNSpoor allerede produceret en model af Litra MK, sidst i sidste århundrede. Kun ikke under sit eget navn, men på vegne af OKT Model Import. OKT Model Import var Ove Kirk Thomsens firma. Desværre døde Ove for et par år siden. Hans firma eksisterer ikke længere.
KleiNSpoor producerede ikke den hollandske version af dette lokomotiv, der blev annonceret i 2004, fordi der ifølge firmaet ikke kunne findes et passende drev. KleiNSpoor er et lille firma og producerer kun modeller i små udgaver. Så det kan ikke producere motorer selv. Jeg estimerer chancen for, at KleiNSpoor nogensinde vil lave en model af Litra MK på 0,01%. Derfor er mit håb knyttet til McK (selvom jeg er tilfreds med den model, jeg nu ejer).
Min MK-lokomotivet:
mvh,
Gert
Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!
bygger01
Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog
Herning
Indlæg: 2.671
Der for lidt, der ønsker en Frichs Firkant.
Der må da findes motor del, der let kan bruges ?
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).
Svend
Ballerup
Indlæg: 1.340
MK lokomotivet fra KleiNSpoor var udført noget simpelt og levede knap - heller ikke dengang - op til tidens krav. Det kunne købes hos OKT i Gentofte, jeg sprang over.
Hvis der skulle fremstilles et Frichs "firkantet" lokomotiv, hvilket skulle det så være? Hver privatbane havde jo nærmest sin egen udgave.
Svend
Cooldad
Indlæg: 26
Svend: Ja der er mange at vælge imellem: https://mortenschmidt.piwigo.com/index?/category/444-mk_railion_db_schenker_rail_db_cargo
Man kunne starte med DSB som de er født som Der er en del DB, men det kræver jo næsten en patieret udgave, hvor man kan se DSB inde under
Mht "firkantet", ja så er det naturligvis ikke et smukt lokomotiv, men trods alt et temmelig udbredt lok på de danske rangerterræner, efter at MH'erne blev faset ud.
fkm
IT-Systemadministrator
Indlæg: 611
Mht "firkantet", ja så er det naturligvis ikke et smukt lokomotiv, men trods alt et temmelig udbredt lok på de danske rangerterræner, efter at MH'erne blev faset ud.
Mh Frichs Firkantet tænkes nok på en af disse modeller: LJ M 9 blev bygget af Frichs i 1934 (jernbanen.dk)
H0, 2 skinne DCC, dansk i nyere epoker
DSB1989
Frederiksberg
Indlæg: 43
Så er der nyt fra McK igen: https://mck-h0.dk/nyheder/
Det mest interessante er naturligvis det sidste i nyheden fra 3. april - nemlig en formnyhed eller to i årets løb, men der er nok ikke så meget andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed...
Noget andet bemærkelsesværdigt er, at hele den seneste portion ME er med lyd. Det er naturligvis op til McK at beslutte, hvordan lokomotiverne skal udstyres, men da jeg ikke selv kører med lyd, må jeg for mit eget vedkommende sige, at det vil være meget ærgerligt, hvis det ikke længere bliver muligt at få lokomotiver fra McK uden lyd. Det er trods alt 500-700 kr. for en funktion, jeg ikke vil have den store glæde af.
fkm
IT-Systemadministrator
Indlæg: 611
Noget andet bemærkelsesværdigt er, at hele den seneste portion ME er med lyd. Det er naturligvis op til McK at beslutte, hvordan lokomotiverne skal udstyres, men da jeg ikke selv kører med lyd, må jeg for mit eget vedkommende sige, at det vil være meget ærgerligt, hvis det ikke længere bliver muligt at få lokomotiver fra McK uden lyd. Det er trods alt 500-700 kr. for en funktion, jeg ikke vil have den store glæde af.
Tag en snak med din forhandler og han skifter sikkert dekoderen og refunderer noget af forskellen - alternative lad være med at bruge F1 m.v.
Jeg tænker at McK kigger på hvad forhandlerne køber og kan sikkert se at modellerne med lyd ryger først og derfor vælger at kun tilbyde dette.
H0, 2 skinne DCC, dansk i nyere epoker
neller8264
Gymnasie Elev
Indlæg: 90
MEerne er nu hos forhandlerne jeg modtog mit exemplar idag og det er simpelthen en fantastisk model! 5 stjerner her fra
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️