forslag er velkommen til bane på 4 plader af 120 X80 cm (kan sættes sammen til 360 x 80 cm) eller som et "U" med 240cm på langsiden og 200cm ellers er pladen kun 80cm bred
tmjbk
Gårdmand
hvad køre du med N - H0 3 skinne eller 2 skinne mvh Tmjbk
Mvh Allan
Modeltog med slæbesko
Cowi
Og hvad vil du med banen?
rangere? Bare se togene køre i en uendelighed? Betjene en lille landstation?
Hvilken epoke og hvilket land er vi i?
Og for at fortsætte i tmjbk's spor, hvilket skinneystem? (hvis du har nogle præferencer)
pete
Falck redder
Helsingør
1: måske bare se togene køre i en uendelighed, men ikke nogle nødvendighe, jeg er åben for ideer.
2:H0 C 2 skinner
3: jeg har på nuværende tidspunkt to startsæt det er 29142 som er stillet digitalt og 29530 som er digitalt.
og epoke er 2010 og danmark, for hvis man ser sig om så er der ca. 100 års landskab at gør godt med.
venlig hilsen
Peter Johansen
ca. Epoke III og V på c-skinder
Cowi
Jeg kan prøve at komme med et forslag her en af dagene. Desværre har jeg kun demoen af wintrack så ændringer må blive lavet i paint
pete
Falck redder
Helsingør
Det er godt nok til mig der må godt være pads til et par huse da jeg har 11 trip trap huse og 1 heljan kro og 5 små huse og og en lille to længet gård samt en mellem stor maskinfabrik og lige en lille hobbybutik, herper falck biler med lys og blink, men også uden blink.
venlig hilsen
Peter Johansen
jimmyoldtimer
Hej Pete!
Når du så har bygget bane, og du gerne vil have lidt længere køre strækninger,kan du jo lave nogle hylder der går rundt i Lokalet, som du evt kan gemme væk når du ikke kører.
Mvh Jimmy
mine Hobby interesser
modelbane hobby
pete
Falck redder
Helsingør
Den vil jeg over veje den lyder som en god ide.
venlig hilsen
Peter Johansen
pete
Falck redder
Helsingør
er der ikke nolge forslag eller er det dødt emne?
venlig hilsen
Peter Johansen
Sebastian Leo Forring
Hårlev
her et lille forslag dog lavet meget hurtigt og i marklin c skinner.
Mvh. Sebastian Leo Forring
Marklin C-skinner. mobil station, DSB Epoke 4 - 6
Youtube opdate: http://www.youtube.com/watch?v=cj7_m3LHy4w&feature=colike
pete
Falck redder
Helsingør
jeg har set forkert på målen så jeg har det svære kun 240X120cm at bygge på
men jeg kan lide dit forslag så hvis jeg får plads til det en dag vil jeg bygge den men ikke på nuværene tidspunt da jeg ikke har mer`plads 
venlig hilsen
Peter Johansen
pete
Falck redder
Helsingør
der er kommet et tillæg til udvidse sæt C2 hvis det hjælper til et forslag så nu har jeg 27 stk 24130 14 stk 24188 16 stk 24172 2 stk 24612 1 stk 24611 1 stk 24671 1 stk 24672 og der er lavet en plads til sætte det op som et "L" med 240cm på langsiden og 200cm i "bunden" ellers er pladen kun 80cm bred
venlig hilsen
Peter Johansen
pete
Falck redder
Helsingør
for at få styr på hvad jeg har jeg et startsæt 29530 og et startsæt 29142 også har jeg udvisepakke 24905 (C5) plus udvisepakke 24902 (C2) og udover har jeg 1 x 24612 og 7 x 24224 i løs vægt.
der er lavet en plads til sætte det op som et "U" som på billdet og man "går" ind i "Uèt" så lang siden er op mod vinduet.
venlig hilsen
Peter Johansen
pete
Falck redder
Helsingør
Måske med en højbane?
venlig hilsen
Peter Johansen
00
Jeg tror den bedste hjælp for dig er at foreslå, at du stiller bordene op - på bykke måske, og samler bane. så kan du forsøge dig frem og få ideer og fantasien til at udvikle.
Kører H0 på spisebord (TRIX & Brawa) - Bygger pt. mindre N-bane som by, nået dertil hvor scener og personer sættes på. Har taget hul på et middelstort Z-anlæg. Har LGB i haven. (og et stor samling Spor 1 Märklin og KM-1 på hylderne) - ECoS, ESU Radio & TouchCab.
pete
Falck redder
Helsingør
jeg har prøvet men, jeg har ikke den store syn for banen det passe ikke sammen for mig. :?
venlig hilsen
Peter Johansen