Picture

Erik 1:87

Softwareingeniør

Odense

Indlæg: 901

PB  Hjemmeside

EpokeModeller 2011 nyheder

Bl.a. brandalarm, brandhane, taxa telefonskab, viadukter og broer.

http://www.epokemodeller.dk/togmodeller/nyhedsbrev0111.pdf

__________________

Hilsen Erik, My 1 2 87.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

Amagerkaner

Indlæg: 440

PB

Hej

Fedt med lidt nyt fra Epoke.

Er der nogen der ved hvor vi er henne rent tidsmæssigt mht. ESSO bilen? (Bedforden)

Like 0 kan lide
Top

Picture

00

Indlæg: 633

PB

de producerer bare nogen herlige og rigtig gode danske ting. jeg har købt en del forskelligt fra dem, det er sjove ting der er i orden. så herligt med mere nyt fra dem!

i øvrigt flot og godt gået at de udstiller på messen i Nürnberg. det tager jeg hatten af for, det er hverken billigt eller nemt at stavle sådan en stand op på gigantmessen

__________________

Kører H0 på spisebord (TRIX & Brawa) - Bygger pt. mindre N-bane som by, nået dertil hvor scener og personer sættes på. Har taget hul på et middelstort Z-anlæg. Har LGB i haven. (og et stor samling Spor 1 Märklin og KM-1 på hylderne) - ECoS, ESU Radio & TouchCab.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Altid gode ting der kommer fra Epoke. Jeg kan især godt lide bokscontainerne, der var meget karakteristiske på stationerne og de forskellige meget danske broer.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Rep Neslein

Kreativ designer for modelproduktion

Ringsted

Indlæg: 1.003

PB  Blog

"00" skrev:
i øvrigt flot og godt gået at de udstiller på messen i Nürnberg. det tager jeg hatten af for, det er hverken billigt eller nemt at stavle sådan en stand op på gigantmessen

Det gør vi så ikke i år pga firmaets resultat 2010.

Men jeg tager derned et par dage

Vh Per

__________________

Rep Neslein

Togtosse af sind og proffesion

Like 0 kan lide
Top

Picture

00

Indlæg: 633

PB

Det er også et mekka for os "Modellbahner" - stedet i hele verden hvor der en gang om året er "hele balladen"

__________________

Kører H0 på spisebord (TRIX & Brawa) - Bygger pt. mindre N-bane som by, nået dertil hvor scener og personer sættes på. Har taget hul på et middelstort Z-anlæg. Har LGB i haven. (og et stor samling Spor 1 Märklin og KM-1 på hylderne) - ECoS, ESU Radio & TouchCab.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.