Bl.a. brandalarm, brandhane, taxa telefonskab, viadukter og broer.
http://www.epokemodeller.dk/togmodeller/nyhedsbrev0111.pdf
Hilsen Erik, My 1 2 87.dk
Amagerkaner
Hej
Fedt med lidt nyt fra Epoke.
Er der nogen der ved hvor vi er henne rent tidsmæssigt mht. ESSO bilen? (Bedforden)
00
de producerer bare nogen herlige og rigtig gode danske ting. jeg har købt en del forskelligt fra dem, det er sjove ting der er i orden. så herligt med mere nyt fra dem!
i øvrigt flot og godt gået at de udstiller på messen i Nürnberg. det tager jeg hatten af for, det er hverken billigt eller nemt at stavle sådan en stand op på gigantmessen
Kører H0 på spisebord (TRIX & Brawa) - Bygger pt. mindre N-bane som by, nået dertil hvor scener og personer sættes på. Har taget hul på et middelstort Z-anlæg. Har LGB i haven. (og et stor samling Spor 1 Märklin og KM-1 på hylderne) - ECoS, ESU Radio & TouchCab.
Skovsøekspressen
Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen
Altid gode ting der kommer fra Epoke. Jeg kan især godt lide bokscontainerne, der var meget karakteristiske på stationerne og de forskellige meget danske broer.
Mvh
Claus
Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.
Rep Neslein
Kreativ designer for modelproduktion
Ringsted
Det gør vi så ikke i år pga firmaets resultat 2010.
Men jeg tager derned et par dage
Vh Per
Rep Neslein
Togtosse af sind og proffesion (PHD)
00
Det er også et mekka for os "Modellbahner" - stedet i hele verden hvor der en gang om året er "hele balladen"
Kører H0 på spisebord (TRIX & Brawa) - Bygger pt. mindre N-bane som by, nået dertil hvor scener og personer sættes på. Har taget hul på et middelstort Z-anlæg. Har LGB i haven. (og et stor samling Spor 1 Märklin og KM-1 på hylderne) - ECoS, ESU Radio & TouchCab.