Picture

Sputnik

PB

ECoS 50200

Jeg er helt ny herinde.

Sådan en ECoS 50200 kan man få lov til at lave sproget om til DK? Eller er det enten tysk eller engelsk?

Kører dansk.

Like 0 kan lide

Picture

DennisTR

Lokomotivfører

Tølløse

PB  Blog  Hjemmeside

Velkommen til.

Ja, det er muligt at indstille sproget til Dansk og mange andre sprog Laughing out loud

Hilsen Dennis

Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr

DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.

Like 0 kan lide

Picture

Sputnik

PB

"DennisTR" skrev:
Velkommen til.Ja, det er muligt at indstille sproget til Dansk og mange andre sprog Laughing out loud

Super. Mange TAK for hjælpen Smile

Kører dansk.

Like 0 kan lide

Picture

Sputnik

PB

Kan man lave en integreret plan på denne ESU og kan man kalde den frem?

Hvis ja, han nogen så mulighed for at uploade et billede af det?

Mvh.

Sputnik

Kører dansk.

Like 0 kan lide

Picture

mr-data

PB  Blog

Hvis du mener sporplan ala. en gammeldags sporskiftepult, blot i digital udgave på ECoS' skærm, så kan det godt lade sig gøre.

Kig i din manual, her er det punkt/afsnit 15 og 16 (tysk/en: "Fahrwege"/"Routes" og "Gleisbildstellpult"/"Track Diagram Switching Panel") du skal læse. 15 handler om togveje, således at du ikke skal skifte hvert enkelt sporskifte, men kan skifte en gruppe (f.eks. fra spor 3 til udkørsel). 16 handler om selve sporskiftepulten (som de kalder den), hvor du kan tegne dit anlæg (eller dine stationer), og bagefter styre de magnetartikler (sporskifter/signaler) og togveje, som du har føjet til pulten.

Vær opmærksom på, at pulten består af et antal paneler (kan ikke huske antallet), der hver består 23 x 11 felter, hvor hvert felt kan repræsentere et sporstykke eller et sporskifte og lign. Derfor kan det være nødvendigt, at anvende et panel pr. station (f.eks.), for at kunne få plads nok. I den forbindelse er der en smart funktion, så du kan lave henvisninger til andre paneler, således at du ikke skal søge frem og tilbage.

Interesserer mig generelt mest for jernbanerne øst for Storebælt, navnlig på Syd-Sjælland og og Lolland-Falster.

Trix startsæt, suppleret med udvidelse af antal skinner og en MS2 til styring.

Like 0 kan lide

Picture

00

PB

"Sputnik" skrev:
Jeg er helt ny herinde. Sådan en ECoS 50200 kan man få lov til at lave sproget om til DK? Eller er det enten tysk eller engelsk?

Har du købt en 50200? sig til hvis der er noget der driller, jeg har den gamle og den nye 50200. og er nået et godt stykke vej med den nye.

lige prøver jeg om jeg kan få flere billeder ind af lokomotiver, det er langt fra alle der er lagt billeder ind på fra fabrikken.

har fået denpå netværket, ikke standardmetoderne da jeg har egen exchangeserver som ikke er så nem at danse med. (fik hjælp af it-tekniker) i dag har jeg sørmeogså fundet ud af at tage back up af den, himmel så enkelt når først der er hul igennem.

Kører H0 på spisebord (TRIX & Brawa) - Bygger pt. mindre N-bane som by, nået dertil hvor scener og personer sættes på. Har taget hul på et middelstort Z-anlæg. Har LGB i haven. (og et stor samling Spor 1 Märklin og KM-1 på hylderne) - ECoS, ESU Radio & TouchCab.

Like 0 kan lide

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.