Pdf=files of both the new items of Rivarossi and Lima can be found here:
http://www.marijnbosch.com/neuheiten2008/Rivarossiall%202008.pdf
and here: http://www.marijnbosch.com/neuheiten2008/Limaall%202008.pdf
Enjoy!
Kind Regards,
Gert (from Holland)
Har i set side 18+19 i Rivasossi kataloget ???? KLÆDESKABE
Hilsen Thomas
bahnfan.net
Systemudvikler
Malling
Side 48 i Rivarossi kataloget synes jeg nu er meget fed, omend den næppe passer ind i min bane. Det minder mig om en anden tråd her på sporskiftet ang. militærkøretøjer i model.
Med venlig hilsen
Søren
Moderne tyske tog i H0, 2-skinne, digital, køreplaner. Samler desuden modeller fra Trix.
Besøg min blog om tyske tog på engelsk: http://railway.zone/
Occam
Tak for linkene.
Der er sandelig nogle interessante nyheder. Det lille damplokomotiv på s. 14 hos Rivarosssi har jeg allerede beundret nede i Togcenter Gentofte....det er en lækkerbidsken!
Klædeskabet ser også fedt ud, men hvordan mon man presser en dekoder ind i sådan en?
Det tyske VT 08.5 kunne godt havne i min indkøbskurv, da det jo har kørt til og fra København i 1950'erne...og prisen er sikkert ikke voldsom når det kommer fra Rivarossi.
Orientekspressen og sovevognene ser virkelig lækre ud, og så endda med fjedrende puffere...
Hvis jernbanekanonen ikke var malet i så grimme farver, kunne jeg også godt være fristet, men det er den jo heldigvis. Man skal passe på ikke at blive helt afsporet...!
Hos Lima er det mest en frisk V36 der frister. Min gamle Traktor 1 har store flanger og intet digitalstik, så måske var det nemmest blot at bruge de ca. 700 kr på en ny og så selv male den sort/wehrmachtsgrau.
Med venlig hilsen
- Occam
Cargoman
Fra Rivarossi kommer et par moderne fladvogne med stålplader, lige til Stålormen, og sørme om der ikke også kommer en Transwaggon. Der er snart et par stykker at vælge imellem.
Den skal hænge på bøjlestangen
Moderne tog på danske skinner
Skott
Ingeniør
De er bare for søde
Jeg har lige konsulteret med jernbanen.dk. De passer faktisk temmelig godt overens med Breuer traktorerne. Der er desværre kun et enkelt billede derinde af en sådanne:
,
men det ligner til gengæld virkelig godt. Eneste umiddelbare forskel, jeg har lagt mærke til, er antallet af trin op til førerhuset.
Pedershaabtraktorerne er noget anderledes idet, de har en tydelig udbygning midt på, samt at der er en dækplade hen over hjulene; men for den erfarne finemaker, burde det jo kun give udfordringer, der skal overvindes
Nu er eneste spørgsmål så. Hvad mon sådan en fætter kommer til at koste?
Med venlig hilsen
Skott
ts_dk
Ja det bliver spændende med prisen.
Ved ikke om den er med dekoder (men der kan nok blive plads til en Lenz Gold eller noget i den stil), men hverfald bliver det nok et problem at få monteret en slæbesko under skabet
Hilsen Thomas
killerp
Fotograf
For slet ikke at tale om højtalleren til lyden :oops:
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
Skott
Ingeniør
Det bliver vist i en fast tilkoblet vogn
Med venlig hilsen
Skott
Leonard
Kerteminde
Jeg tror, jeg bliver nødt til at være ligeglad med, at den slet ikke passer til mit danske anlæg. Spørgsmålet er bare om kvaliteten af Rivarossia er ligeså ringe som de gamle Lima eller om det er på højde med nutidig Roco, Hobbytrade o. lign. ?
Seriøse bud modtages.
Sendes kun mod forudbetaling og køber betaler porto.
Kan også afhentes efter aftale.
Leonard
5300 Kerteminde