Picture

Godsbanen

Vanløse

Indlæg: 498

PB

Stjålne advarselsklokker

Så en artikel på Ekstrabladet om en mand anklaget for at have stjålet advarselsklokker i det Sønderjyske sidste sommer. Hvilket bl.a. førte til en dødsulykke. Han tog blot ud og afmonterede klokkerne med en stige og en svensknøgle (med henblik på salg som skrot). Det er selvfølgeligt dybt forargeligt og bør straffes passende. Men jeg er samtidig også forundret og forarget over, at disse klokker ikke er sikret bedre. Selvfølgelig kan alt vel stjæles, men i det mindste burde disse klokker vel være sikret noget bedre mod afmontering og tyveri... og måske også konstrueret af et mindre værdifuldt materiale (hvis muligt)?

Link til artiklen: https://ekstrabladet.dk/krimi/erkender-tyveri-af-advarselsklokker-let-at-vaere-bagklog/11216424

Like 0 kan lide
Top