Ja som i sikkert ved, så er min kærlighed jo havebanetog.
Men det er meget spændende at patinere H0, dels fordi det er mere udfordrende,samt at der er en støre interesse for denne skala, tror jeg.
Her har jeg for en af mine gode venner, patinerede 2 H0 maskiner.
dette var min første opgave i H0, det var en svær opgave men han var tilfreds, og det er hovedsagen, forøvrigt var det en spændende side killerp havde fundet.
vh pamm
killerp
Fotograf
HEHE Du burde tage en uge på ferie på falster incl din airbrusch, så har jeg da lige en 35 lokomotiver, plus et hav af vogn, der gerne vil underholde dig i din ferie
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
pamm
Willie Garvin
Buschauffør
Jeg må sige, at det er et par yderst vellykkede patineringer. Især er jeg imponeret af soden på taget af den vinrøde MZ'er.
Hvordan er det gjort; med airbrush eller pulver?
Venlig Hilsen Willie Garvin
H0, DC, dk, III-IV, MO, Pr, N, MH, MY, MZ, MA, ML, D, (Br80), CU, CL, CLL, Bn, CM, EH, IB, HD, Pb, Gs, CPS, DH, CP, CC, BD, B,FD, E, KS, Za, Ucs, Hbikks-tt, Gklm, Qf, Ze, Zf, Lgjs, Hbikks, Qr, Qh, Za, WRm, AV, Am, Pm, H
pamm
sweetie66
forsvaret og brandvæsen
jeg vil da godt give mit besyv med billeder af de 3 vogne jeg har fået patineret. de to portland med airbrush og shell med pulver.
hvad der er pænest er vel op til ens egen smag.
pamm
Willie Garvin
Buschauffør
Det med at pulver smitter af, kan man undgå, ved at give det patinerede objekt en gang lak efterfølgende; en mat lak skulle efter sigende give et ekstra pift til et slidt udseende.
Venlig Hilsen Willie Garvin
H0, DC, dk, III-IV, MO, Pr, N, MH, MY, MZ, MA, ML, D, (Br80), CU, CL, CLL, Bn, CM, EH, IB, HD, Pb, Gs, CPS, DH, CP, CC, BD, B,FD, E, KS, Za, Ucs, Hbikks-tt, Gklm, Qf, Ze, Zf, Lgjs, Hbikks, Qr, Qh, Za, WRm, AV, Am, Pm, H
pamm
sweetie66
forsvaret og brandvæsen
jeg ved ikke hvem der patinere for hobbykælderen i Fredericia, men det er der det er gjort de er købt sådan.
men overvejer selv at købe en airbrush, for at se om det er noget.
har nogle gamle vogne fra qxl til billige penge jeg kan øve mig på, men hvad skal man købe af airbrush
sweetie66
pamm