Picture

Jens Nielsen

Næstved sociale virksomhed

Indlæg: 64

PB  Blog  Hjemmeside

styrevogn 1 :100

Hej alle har 3 roco nærtrafik vogne 44940 og mangler en tilhørende styrevogn har prøvet den blå avis samt gul og gratis uden held. Tåstrup togkælder havde den ikke og det tæteste jeg kom var den vogn jeg har 3 af I forvejen Roco havde den for en del år siden i deres sortiment hilsen Jens Nielsen 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Torben Z.

Indlæg: 751

PB  Hjemmeside

Jens Nielsen skrev:

Hej alle har 3 roco nærtrafik vogne 44940 og mangler en tilhørende styrevogn har prøvet den blå avis samt gul og gratis uden held. Tåstrup togkælder havde den ikke og det tæteste jeg kom var den vogn jeg har 3 af I forvejen Roco havde den for en del år siden i deres sortiment hilsen Jens Nielsen 

 

Om denne forretning eksisterer eller ej har jeg ingen anelse om
Modelbahn Weber
men det var vel en mail værd  Smile

 

__________________

 

Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger  - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Hej,

Det er varenummer 44942 som du eftersøger. Der plejede faktisk at være en del af denne her styrevogns model til salg på Ebay og endda til billige penge. Men jeg kan godt se at det er tyndet gevaldigt ud mht udvalget. 

Jeg vil dog stadig anbefale dig at holde øje med Ebay.de.

Denne her styrevogn vil helt sikkert dukke op med jævne mellemrum og du bør kunne købe den til en god pris ved en auktion.

God jagt  Smile

Mvh

Lasse

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.