Picture

Skalatog.dk

Randers NØ

Indlæg: 181

PB  Hjemmeside

Roco "Staniolekspressen" MA 460 Sølvpilen AC

Hejsa folkens.

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette:

Jeg har en AC udgave af Rocos sølvpil og har længe spekuleret på om slæbeskoen på styrvognen ikke er der for at der skal være lys i den også.

På papirene står der noget med kanal 12, men uanset hvad jeg gør kan jeg ikke få min styrvogn til at lyse.

M.v.h

Michael

__________________

Michael - DSB Epoke IV/V - 2-skinne

Like 0 kan lide
Top

Picture

HNE3003

sælger

Indlæg: 448

PB  Hjemmeside

hej.

jo det skal der, og det skal skifte mellem rødt/hvidt, alt efter om den køre fremad eller bliver trukket...

du skal nok lige ha tjekket, om hva din adresse er på din styre vogn.. det skal jo være den samme som i motorvognen,

så den bestemmer om det er rødt eller hvidt lys der skal ud...Wink Cool

__________________

WWW.ets.acnshop.eu

DCC på Tillig Elite, mest Danske toge, men alt der
har kørt i DK er velkommen, gerne MY´er og MZ´er
og ME`er....

Intellibox Games on Track

Like 0 kan lide
Top

Picture

SC

Mekaniker

Indlæg: 466

PB  Blog

Hej.

 

Der er ikke helt rigtig det du siger. Ma hvis den er orginal, der sidder alt til lys i styrevognen i selve styrevognen ikke nogen decoder i den. Bane stel for den gennem hjulene og bane spænding før den gennem slæbe skoen, så sidder den en lille vibbe plade på den bagerste buggi som danner forbindelse alt efter om vognen kører frem eller tilbage (rød eller hvid lys)

__________________

Søren

3 Skinne, C skinner. Epoke lidt af det hele.
ECOS 1 og ECOS 2 og Touch Cab

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skalatog.dk

Randers NØ

Indlæg: 181

PB  Hjemmeside

Jeg er ikke helt med her ?

Er der en kontakt jeg skal tænde for eller hva?

M.v.h

Michael

__________________

Michael - DSB Epoke IV/V - 2-skinne

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skalatog.dk

Randers NØ

Indlæg: 181

PB  Hjemmeside

Jeg har nu kigget inde i vognen, og der er ikke nogen decoder. Der er kun ledninger der er trukket op til pærene og videre ned til bogien. Jeg kan simpelthen ikke dreje hvorfor jeg ikke kan få den til at lyse Tired

M.v.h

Michael

__________________

Michael - DSB Epoke IV/V - 2-skinne

Like 0 kan lide
Top

Picture

RS76

Indlæg: 33

PB

SC skrev:

Hej.

 

Der er ikke helt rigtig det du siger. Ma hvis den er orginal, der sidder alt til lys i styrevognen i selve styrevognen ikke nogen decoder i den. Bane stel for den gennem hjulene og bane spænding før den gennem slæbe skoen, så sidder den en lille vibbe plade på den bagerste buggi som danner forbindelse alt efter om vognen kører frem eller tilbage (rød eller hvid lys)

Den er ikke udstyret med dekoder. Det er som beskrevet i det ovenstående. Mon ikke der er en ledning der er knækket eller en lodning der ikke er iorden. Bare der er strøm i skinnerne lyser den hvidt eller rødt.

Har du prøvet at tjekke om steloptaget er iorden. eller måske ledningen til slæbeskoen er dårlig/knækket. Iøvrigt et super godt tog og køre overalt og næsten uanset hvor urene skinnerne er.

Mvh

René

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skalatog.dk

Randers NØ

Indlæg: 181

PB  Hjemmeside

Har nu fundet ud af det Smile

Den lille kontakt sad ikke på akslen, så den er nu fundet og monteret og det virker fint Smile

Tak for hjælpen Smile

M.v.h

Michael

__________________

Michael - DSB Epoke IV/V - 2-skinne

Like 0 kan lide
Top

Picture

diablomandk

Indlæg: 311

PB

hov lige et øjeblik  sølvpilen det er jo ikke epoke 5.....

Like 0 kan lide
Top

Picture

volvo

Indlæg: 245

PB

OG..?????????:|

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

jov - den er - som museumsmateriel - og på ens bane bestemmer man selv - herr diablo;):p

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.