Hej,
Jeg har et spörgsmål om Hobby Trade litt S.
Jeg kan huske, at da den blev lanceret, var der en masse negativ kritik af löbeegenskaberne, isär AC.
Hvordan var den, hvordan gik den, var der måder at forbedre problemerne på?
Venlig hilsen,
Paul
__________________
Paul



Torsdag d. 25/6/2026 - 16:46