Efter at jeg har haft pakket min drejeskive fra Roco (nr. 42615) ned i et par år pga. flytning, har jeg nu fået brug for den igen. Desværre har jeg åbenbart fået smidt brugsanvisningen væk, derfor vil jeg hører om der er nogen som ved hvor jeg kan anskaffe mig en ny brugsanvisning. Jeg har prøvet at søge rundt forskellige steder på nettet, inkl. Rocos hjemmeside, men desværre uden held. Jeg vil derfor være taknemlig, hvis nogen kan hjælpe med evt. en kopi eller et link til hvor jeg kan finde den. På forhånd tak.
Anlæg under opbygning
Dansk, H0 DC, epoke III privatbane.
Skaarup
Skal lige hjem og kigge i kælderen for at se hvad jeg har... standby
)
cbt
Hej Philip
Jeg fandt dette reservedelsblad på www.roco.cc, og dette uddrag af brugsanvisningen på railroad24.de.
Her er der noget digitalt hjemmesløjd.
Jeg har også manualen til min Roco drejeskive liggende et-eller-andet sted - send mig evt. en besked om det.
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen
Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.
Skaarup
Så er den her - beklager ventetiden.. Men skulle lige finde en metode til at få den oversat til 0' og 1'... ;-)
I denne proces er den blevet skanner 'på hovedet' - men i adobe reader under Vis kan man lave 2*Roter visning.
Det blev den engelske udgave som jeg scannede.
God fornøjelse.
/Jens