Hvis du går og er trist over at de korrekte køretøjer mangler på f.eks. din brandstation så er det måske tid til at lave de helt rigtige selv.
https://www.brandkoretojer.dk/modelbygger-hvordan-kommer-man-igang/
udforsk gerne siden der er mere af det gode 




Fredag d. 29/5/2026 - 10:59
MM.Andersen
Tekniker (Auto)
Nordsjælland
Indlæg: 345
Det er jo en by i provinsen der er tale om men det viste du selvfølgelig godt