Picture

HNE3003

sælger

Indlæg: 448

PB  Hjemmeside

DSB Litra Hs 363

så er jeg så småt ved at være færdig med mit forsøg på DSB Litra Hs 363. har fået lys på den idag, og det lyser Smile der går lige 3 uger, før jeg kan få litreringer og skorstens bånd på. hvad siger i, kan det gå?Billede

__________________

WWW.ets.acnshop.eu

DCC på Tillig Elite, mest Danske toge, men alt der
har kørt i DK er velkommen, gerne MY´er og MZ´er
og ME`er....

Intellibox Games on Track

Like 4 kan lide
Top

Picture

Bent_P

Jyllands hovedstad

Indlæg: 1.595

PB

Jeg synnes at der mangler en masse gangtøj.

__________________

Hilsen Bent P.

Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

HNE3003

sælger

Indlæg: 448

PB  Hjemmeside

ja desværre er den fra et start sæt, så ingen allan styring Sad men til gengæld har den fået lys på  :-) 

__________________

WWW.ets.acnshop.eu

DCC på Tillig Elite, mest Danske toge, men alt der
har kørt i DK er velkommen, gerne MY´er og MZ´er
og ME`er....

Intellibox Games on Track

Like 1 kan lide
Top

Picture

Erling Møller Pedersen

Førtidspensionist

Viborg

Indlæg: 41

PB  Blog  Hjemmeside

Er det ikke noget med rønnebærene, der er sure, hellere have en lille sød Hs'er end slet ingen.:party:

__________________

EMP

Like 3 kan lide
Top

Picture

fjorbak

Indlæg: 583

PB

Hej med dig

Du skal passe på med sådanne maskiner, jeg syntes den ser lækker ud, men nittetællerene er meget meget oppe på dupperne, husk at det var olielamper der var på den maskintype, hvilket var ikke særlig skarpt, mange gange glemmer man lige dette, men tilliykke, jeg har selv lavet en F maskine på samme model 3029, og den kører fantastisk.

For at sammen ligne så prøv at se på modelbane anlæg godtog stammer på uhyggeligt mange vogne og med et damplokomotiv foran, og prikken over iét er når man så har benzin/olie vogne op til maskinen, eller kører efter epoke 3 eller 4 og ikke har beskyttelsesvogne for og bag, men det tænkes der ikke på, men hvis en er glad for at få noget til at ligne, så er helvede løs i Laksegade

Dette er ikke ment som et surt opstød men som en tilkendegivelse for at vi alle skal have vores lyster.

 

mvh  Wink Wink Wink ;) 

__________________

med venlig hilsen

Fjorbak

kører 3 skinne på moduler, anlægget styres af Windigipet 2021.

Medlem af MIst-KOP = Märklin Insider Stamm Tisch - Kopenhagen

 

 

 What do you want to do ?New mailCopy
Like 1 kan lide
Top

Picture

Flemming

Lokomotivfører

Korsør

Indlæg: 288

PB  Blog  Hjemmeside

Da' Fjordbak

Jeg må erklære mig enig i at alle skal have plads til deres lyster - så længe man ikke støder andre! Man har også lov til at mene det man vil og give udtryk for den - så længe man ikke støder eller forulemper andre. Jeg er "nittetæller" men kun når det gælder det jeg selv roder med, det syntes jeg nemlig er sjovt! Hvis andre er tilfredse og har det sjovt med at ombygge en "Sorte Anna" er det jo fint - men når nogen spørger hvad andre mener, bør man være forberedt på at nogen skriver deres mening (det er jo ikke fejlagtigt at skrive der mangler lidt gangtøj - i dette tilfælde).

Sorte Anna kan faktisk blive særdeles vellignende - på trods af at lokomotivet er en del større end HS maskinen. Du har lavet en F maskine på grundlag af Märklin 3029 og er glad for den - så er du jo i den lykkelige stuation, at have fremstillet noget du er tilfreds med! gør det så noget at andre ønsker det anderledes for dem selv? Og giver udtryk herfor? De fleste kan vel sagtens se kvalliteten i en hjemmebygget model, selv om de måske ikke selv ville gøre det på samme vis!

Dit eksempel med tankvogne direkte efter et damplokomotiv er noget malplaceret, prøv engang at se på billedet, gad vide hvor fanden er løs!

"Nittetællere" er også en slags mennesker, tilmed rare - fuldstændigt som "Mærklinister" og hvad der ellers findes af godtfolk

Billede

N 204 i 1962. Arne Kirkeby. Arkiv OMJK.

 

Gode hilsner

Flemming

__________________

1956, sådanne årgange laves ikke mere

Like 1 kan lide
Top

Picture

HNE3003

sælger

Indlæg: 448

PB  Hjemmeside

Billede

__________________

WWW.ets.acnshop.eu

DCC på Tillig Elite, mest Danske toge, men alt der
har kørt i DK er velkommen, gerne MY´er og MZ´er
og ME`er....

Intellibox Games on Track

Like 2 kan lide
Top

Picture

HNE3003

sælger

Indlæg: 448

PB  Hjemmeside

Billede

Så, endelig færdig, og ja jeg syntes den er dejlig, og jer der ikke kan se det, synd for jer Smile
__________________

WWW.ets.acnshop.eu

DCC på Tillig Elite, mest Danske toge, men alt der
har kørt i DK er velkommen, gerne MY´er og MZ´er
og ME`er....

Intellibox Games on Track

Like 2 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.