Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.590

PB

Brugsanvisning til et ætseark fra OKT af HJJ S 135 / Løst

Jeg har "arvet" et ætseark fra OKT af HJJ S 135.

Det ligger blankt og flot hos mig, der ikke i de sidste 65 år har prøvet at lave en hjemmelavet vogn ( før den tid - først i halvtreserne - lavede min far & jeg en lukket trægodsvogn, hvor byggesættet blev købt i Aalborg i hobbyforretningen på Vesterbro lige syd for viadukten ).

Indtil videre haves kun arket, medens der bliver søgt efter resten af småtingene !

 

Ligger en af jer garvede inden med en vejledning med til sættet, og kan jeg få en kopi ?

Kan se i et gammelt Banen at noget lignende findes !!

 

 

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.590

PB

På Signalforum har der været "bid", så brugsanvisningen er i hus .......

Der skal bruges et bukkeværktøj, så er der en, der har et sådan på lager, som ikke bruges, som er til salg eller kan lånes med en flaske rødvin ?

 

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

DanskBjergbane

Minimalt

Kastrup

Indlæg: 503

PB  Blog

Har selv købt et på Ebay til en særdeles rimelig pris. Der er desværre nok lang leveringstid i øjeblikket  Puzzled

 

__________________

Hilsen Jan

Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.

ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.590

PB

Hva' er så status på arket fra Middelfart ?

Er du kommet i mål med det med maling og det hele ...............

Jeg spørger, fordi det er første gang for mig at prøve den slags "kunst".

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

DanskBjergbane

Minimalt

Kastrup

Indlæg: 503

PB  Blog

Mit ark kom nu fra Tjekkiet og er hverken pakket ud, limet bukket eller malet endnu.

Tror du ikke du har fpet krydset et par tråde ?? Wink ;)

__________________

Hilsen Jan

Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.

ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.