Picture

MM.Andersen

Tekniker (Auto)

Nordsjælland

Indlæg: 350

PB  Blog

Koreansk modeltogsproduktion

så er der video fra koreansk modeltogsproduktion ikke den højeste kvalitet i produktionen de bruger f.eks. meget tid på afdækning med malertape ii stedet for at have en jig at male med 

 

https://m.youtube.com/results?search_query=Hvordan+rigtig+tog+bliver+lavet+modeltog+korea

Like 0 kan lide
Top

Picture

TogSvendsen

Indlæg: 505

PB

MM.Andersen skrev:

ikke den højeste kvalitet i produktionen de bruger f.eks. meget tid på afdækning med malertape ii stedet for at have en jig at male med 

Nu er det jo ikke fordi afdækning ikke kan være kvalitet. Du skal se, det er sikkert billigere at have folk til at sidde og dække af med tape, end det er at bygge en jig... 

Like 0 kan lide
Top

Picture

MM.Andersen

Tekniker (Auto)

Nordsjælland

Indlæg: 350

PB  Blog

Ja du har nok ret, jeg tror ikke kineserne gør det sådan og de får nok ikke mere i løn end dem fra Korea.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.