så er der video fra koreansk modeltogsproduktion ikke den højeste kvalitet i produktionen de bruger f.eks. meget tid på afdækning med malertape ii stedet for at have en jig at male med
https://m.youtube.com/results?search_query=Hvordan+rigtig+tog+bliver+lavet+modeltog+korea




Mandag d. 22/6/2026 - 17:01
TogSvendsen
Indlæg: 505
ikke den højeste kvalitet i produktionen de bruger f.eks. meget tid på afdækning med malertape ii stedet for at have en jig at male med
Nu er det jo ikke fordi afdækning ikke kan være kvalitet. Du skal se, det er sikkert billigere at have folk til at sidde og dække af med tape, end det er at bygge en jig...
MM.Andersen
Tekniker (Auto)
Nordsjælland
Indlæg: 350
Ja du har nok ret, jeg tror ikke kineserne gør det sådan og de får nok ikke mere i løn end dem fra Korea.