Picture

Danni

DTU, Trafik og transport, Diplomingeniør årgang 2011

Indlæg: 10

PB

Hillerød station 1950-60

Hejsa

Er der nogle der kan hjælpe med en sporplan af Hillerød station omkring 1950 - 60 stykker?

Jeg går og leger lidt med ideen om et anlæg der skal tage udgangspunkt i Hillerød station  Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

cbt

Indlæg: 1.151

PB

Danni skrev:

Hejsa

Er der nogle der kan hjælpe med en sporplan af Hillerød station omkring 1950 - 60 stykker?

Jeg går og leger lidt med ideen om et anlæg der skal tage udgangspunkt i Hillerød station  Smile

Hej Danni

 

Der skulle vist være en god chance for at finde en sporplan her -  og et enkelt billede fra HIllerød kan det også blive til.

En søgning her på Sporskiftet kan også føre til lidt Hillerød-billeder hist og her.

__________________

Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Danni

DTU, Trafik og transport, Diplomingeniør årgang 2011

Indlæg: 10

PB

Hej Carsten

Tak for svaret. Jeg havde godt set de tegninger, men ikke i en opløsning der kunne bruges til noget  Wink

Jeg skal prøve at huske at ligge resultatet på når jeg har arbejede lidt på det.

Danni

Like 0 kan lide
Top

Picture

Svend

Ballerup

Indlæg: 1.337

PB

Sporplanerne på www.rundremisen.dk :

Har du prøvet at åbne de vedhæftede filer? Jeg tror ikke at du finder noget der er tydeligere end disse sportegninger (jeg tror forøvrigt ikke at du finder nogle sportegninger andre steder overhovedet).

__________________

Svend

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.