Endnu flere nyheder fra Nordic Scalemodels - Besøg Epokemodellers stand på Hobbymessen eller køb i butikken hos CMThobby eller online www.cmthobby.dk
Epokemodeller 873003 - Landsbygaden 2 Hus med kvist

Epokemodeller 873004 - Landsbygaden 1 Hus med butik

Epokemodeller 876504- Hellefyr med helle
Perrontraktorerne er blevet genudsendt i forbedret udgave Epokemodeller 876601 - Perrontraktor Hillerød

Epokemodeller 876501 - Perrontraktor Hillerød
Ny bil til anlægget. Politibil - Nu med sort skrift Nordic Scalemodels - Citroen HY Dansk Politibil
Og så har vi også sendt genoptryk af gode biler på markedet Epokemodeller 874301 Falck Fejeblad

Epokemodeller 874302 - Fisketransport Skagen-København incl. 2 fiskekasser
Og endelig er der genudsendt følgende, som har været udsolgt i nogen tid: Meldeklokker i 2-stk pakninger med en lav og en høj meldeklokke DSB standard apperatskab DSB Telefonskabe Alle varerne er på lager og kan købes på Hobbymessen på Epokemodeller standen eller hos CMThobby i Vanløse (
www.cmthobby.dk) Med toghilsenNordic Scalemodels
MAB
Staten
Nu har desværre ikke mulighed for at besøge messen, men mangler Falck- og fiskebilen ikke sidespejle eller medfølger disse løst?
Jeg kunne da godt bruge sådan et par biler
Hilsen Martin
Rep Neslein
Kreativ designer for modelproduktion
Ringsted
det lyder godt. ,
nej der medfølger ikke sidespejle
Vh Rep
Rep Neslein
Togtosse af sind og proffesion (PHD)
MAB
Staten
Hej Per
Nu vil jeg ikke sparke dig over skinnebenet - men havde bilerne ikke sidespejle i dansk “epoke III”?
Bilerne er flotte og jeg kunne godt finde på, at købe dem - sidespejle eller ej, men alligevel...
Hilsen Martin
peterw
Ingeniør
Frederiksberg
Moderator
Nu vil jeg ikke sparke dig over skinnebenet - men havde bilerne ikke sidespejle i dansk “epoke III”?
Bilerne er flotte og jeg kunne godt finde på, at købe dem - sidespejle eller ej, men alligevel...
Til tidligere serier af Bedford TK fra Rep's hånd har man kunnet tilkøbe "løse" spejle og andre smådetaljer i messing - jeg håber det også bliver planen her?
Peter
Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.
MAB
Staten
Så er det vel løsningen
Hilsen Martin
peterw
Ingeniør
Frederiksberg
Moderator
Så er det vel løsningen
Det skulle jeg mene
Jeg synes også at de meget typiske "blink på lange udhæng" er nødvendige på en Bedford TK... Og jeg fandt selv en måde at få Bedford logo på min postbil (simpelt, mikroskopisk print på inkjet, kunne også været lavet som en rigtig "decal"):
Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.
MAB
Staten
Rigtig flot arbejde, Peter!
Hilsen Martin
Rep Neslein
Ringsted
der er desværre ikke flere sidespejle på lager.
Vh rep
Rep Neslein
Rep Neslein
Ringsted
der er 2 sæt sidespejle på lager nu
VH rep
Rep Neslein
MAB
Staten
der er 2 sæDet sidespejle på lager nu
VH rep
Hilsen Martin
CMThobby
De skal lige ind til os inden de kan købes i butikken. Hvis du skal bruge begge sæt skal vi gerne reservere til dig
MAB
Staten
De skal lige ind til os inden de kan købes i butikken. Hvis du skal bruge begge sæt skal vi gerne reservere til dig
Hilsen Martin