Picture

Dekas

Indlæg: 61

PB  Hjemmeside

Dekas - nye løsdele udleveret - DK-A-2005 PT håndbremsesæt & DK-A-3003 aflåsningsklapper

Kære Sporskiftere.

Da jeg ikke har mulighed for at opdatere dekas.dk lige foreløbig - softwaren bagved er fjernet af One.com og pt. er jeg igang med at få den omlavet til wordpress baseret -  og indtil det er klart må jeg bringe nyhedsinformationerne her Smile

Jeg har i de sidste par dage udsendt et par nyheder til forhandlerne. Det drejer sig om:

DK-A-2005 PT håndbremse og trin

Sættet er lavet til at "turne" Fleichmanns PT vogne, og består af en håndbremse, bremseklodser og trin til en vogn. Det eneste der skal benyttes til ombygning, er et 1,0mm bor, en bidetang, pincept, lim, og maling. Herunder ses et par billeder af min prøvemodel inden maling. Sættet har en vejl udsalgspris på 199,-

Billede Billede

DK-A-3003 Aflåsningsklapper 

Jeg er blevet opfodret, og sammen med min egen dovenskab, til at lave aflåsningsklapper der passer til Peco's sporskifter. Det skal gøres opmærksom på at disse klapper er for lange i forhold til DSB's, men som sagt er konceptet at de passer til Pecos sporskifter, og kan monteres i de huller hvor "klik enheden sad i" - som man jo piller af ved montage af motordrev. Sættet indeholder 4 klapper og har en vejl udsalgspris på 69,-

Billede

 

Rigtig god pinse til jer alle.. 

 

Med Venlig Hilsen

Dekas v/ Kasper Bang Jensen

Like 2 kan lide
Top

Picture

Skott

Ingeniør

Indlæg: 1.918

PB

Spændende!

Især aflåsningsklapperne, skal jeg da liiige kigge lidt nærmere på Wink

Leveres de bukket og klar til isætning?

__________________

Med venlig hilsen

Skott

Like 0 kan lide
Top

Picture

Dekas

Indlæg: 61

PB  Hjemmeside

Hej.

ja de leveres bukket og sort-plated og klar til montage... 

med venlig hilsen  

Dekas v/Kasper Bang Jensen.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.